Vond deze toch wel erg grappig Een meisje ging na school buiten spelen en vroeg aan haar moeder of ze de handstand mocht doen. Haar moeder zei: nee anders zien de jongens je onderbroek omdat je een jurk aan hebt. Zegt het meisje koppig: "Ik doe het lekker toch." Later komt ze thuis en haar moeder vraagt, "Hebben de jongens je onderbroek gezien?" Antwoordt het meisje: "Nee, ik heb hem uitgedaan."
Maar hoe weet je dan wie liegt ? want er is 1 die altijd liegt dus de een zegt a en de ander zegt dan b dus weet je het toch nog niet Sorry ben blond
Hmm ja lastig.. zeggen ze niet allebei hetzelfde? Leugen: Ik niet (doet ie wel, maar hij liegt) Waarheid: Ik niet (doet ie ook niet, waarheid) Leugen: Hij Waarheid: Hij Hmmm snap 'm ook niet dan..
De betere vraag is ook: wat geeft de ander als antwoord als ik vraag welke kant ik uit moet? Stel, de goede kant is links. Leugenaar: "Rechts". De goede kant is links, de ander spreekt de waarheid, dus de leugenaar zegt rechts. Waarheid: "Rechts". De goede kant is links, de ander liegt, dus de waarheidspreker zegt rechts. Ze geven allebei hetzelfde antwoord, wat het verkeerde antwoord is, dus je gaat de andere richting uit