Al jaren maak ik onze fotoalbums bij de HEMA. Ik wilde graag een lange rits dezelfde albums (met linnen omslag) in de kast hebben staan en niet steeds een andere soort. Maar de software bij de HEMA is wat irritant. Ik maak per jaar drie fotoalbums (voor mij en mijn man samen, voor onze zoon en voor onze dochter) en die fotoalbums lijken erg op elkaar, maar bij HEMA moet ik elk album helemaal opnieuw maken. Het lukt me niet om pagina's te kopiëren. Ik heb er geen zin meer in om zo veel werk eraan te besteden en nu liggen de foto's sinds 2011 te wachten... 9 albums te maken dus. Wie weet een website waar pagina's kopiëren van het ene naar het andere album wel kan?
En wat ook zo irritant is... Ik heb laatst een HEMA-fotoalbum gemaakt van onze verbouwing. Niet zo heel veel werk, maar toch een middag mee bezig geweest. Ik heb 'm opgeslagen en wilde wachten tot er een kortingsactie was om 'm te bestellen. En nu issie weg, nergens meer te vinden Tijd voor iets anders!
Ik ben al jaren enorm tevreden met Albelli, ook veel betere kwaliteit als de boeken van de Hema! Ik weet alleen niet hoe het zit met het kopiëren van bladen uit een ander boek. Maar opslaan gaat super en kan ik nu na jaren nog steeds terug kijken.
Ik zie op de site van Albelli dat daar ook linnen omslagen zijn en het kost minder dan bij HEMA... Als de kwaliteit ook nog eens beter is, is het een poging waard Dank je wel!
Ik ben fan van Mybks. Ik heb altijd een a4 liggend formaat met meer dan 100 pagina's voor 25 euro. Normaal 90 euro. Via ibood.nl kun je regelmatig vouchers kopen en zo op die scherpe prijs uitkomen. Je kan ook dezelfde foto albums meerdere keren bestellen.