Het grote NESTELDRANG topic :)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Edith1987, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier blijft de nesteldrang ook nog steeds aanwezig, met een peuter in huis ben je ook nooit klaar volgens mij :D

Hier helpt ml gelukkig goed mee nu alles toch echt wel zwaar begint te worden.

Vanavond heb ik voorlopig weer de laatste strijk weggewerkt (zat nog een hoop bij van de babyshower) en toen bedacht ik mij ineens weer een extra klus voor morgen! :D

De kledingkast van ons meisje moet natuurlijk totaal anders ingedeeld worden als dat ik nu gedaan heb!! Alles ligt netjes opgevouwen, rompertjes bij elkaar, broekjes bij elkaar, jurkjes bij elkaar, truitjes bij elkaar en ga zo maar door. Dit deed ik bij mijn zoontje ook altijd, maar tijdens het strijken bedacht ik mij: NEE dit kan echt niet!! Als ik het zo neerleg dan komt het nooit goed als mijn man de setjes bij elkaar moet zoeken en ze mag echt niet voor schut lopen haha!
    Morgen gaan we dus alles maar per setje ophangen in de kast, stukken beter :D

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Engeltje waaaaaaah hier precies hetzelfde gehad bij de eerste. Alles geordend en gestreken in de kast...en later setje ervan gemaakt omdat ik bang was dat de kraamverzorgster of mijn man niet de juiste broek bij dat ene truitje zou aantrekken :D

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha echt??
    Bij mijn zoontje had ik het eigenlijk niet zo erg, maar nu..... Komt misschien omdat mijn man van de week een combi bij mijn zoontje aan deed van een ruitjes broek met een streepjes shirt haha. Heb hem gelijk omgekleed toen ml de deur uit was om te gaan werken :D

4. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hier heb ik het vorige woensdag op mijn vrije dag het ook weer erg gehad. Ik had een muursticker besteld voor de kinderkamer, die was dinsdag toegekomen.
    Woensdag ochtend kon ik het niet laten ben er aan begonnen, tussen afspraak gyn winkel en andere taken ben ik er met bezig geweest van 's morgens tot 's avonds laat. Pfff, nu stijve benen ;) Maar muursticker is af, en heel mooi geworden, nu kinderkamer nog opruimen dit weekend, en alles begint klaar te geraken.
    Volgende week eindelijk verlof, dan ga ik er pas echt kunnen invliegen :D 'k wil heel mijn huis nog gepoets hebben (echt alles) mijn auto moet ook nog een beurt krijgen, en de 14e is het keizersnede...

5. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Alle babykleding tot en met maat 62 gewassen en opgeruimd en volgende week grote schoonmaak van huis en auto. Als er daarna nog tijd is de zolder opruimen want dat is echt een chaos helaas. De babykamer is zo goed als af gelukkig, nog even de wiegbekoedibg wassen en lakentjes strijken...

Pff ik word 's nachts soms wakker en dan kan ik niet meer in slaap vallen omdat ik lig te piekeren over alle klusjes in huis...

6. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Schoonmoeder heeft plaatsvervangende nesteldrang geloof ik.. ze heeft vandaag de gordijntjes ingekort (waren kant en klaar en dus te lang) en al het strijkwerk gedaan! Ik heb ondertussen de krant gelezen en gewacht tot de wasmachine klaar was.. heerlijk! Vanmiddag even naar het tuincentrum voor een net (al onze zelfgeteelde framboosjes zijn nu voor de baby-merels) en tanken (want dat oranje pompje op mn dashboard moet weg, je weet maar nooit...).

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Lekker bezig geweest dus weer allemaal :D

@ fiora: dat had ik een paar weken geleden ook dat ik er niet van kon slapen. Heb toen allemaal briefjes gemaakt per kamer wat er nog moest gebeuren, zo was het in ieder geval al uit mijn hoofd, wist mijn man ook precies wat er gedaan moest worden (hij had gelijk de dag erna een briefje opgepakt) en werd het net even wat overzichtelijker waardoor ik rust kreeg. Je haalt je prioriteiten er makkelijk uit, echt heerlijk!

Hier vandaag dus maar de kledingkast van ons meisje aangepakt en aangezien ik toch lekker bezig was, ook nog een keer die van mijn zoontje :D

8. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Quote van mijn vriend vandaag (aan de telefoon met zijn moeder): ' Y slaapt en en M is de voorraadkast aan het uitnestelen' ... :)
    Morgen de keukenkastjes dan ook nog maar even uitnestelen voordat de hittegolf losbarst..

9. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik ben normaal nooit echt van het opruimen of poetsen, maar nu word ik helemaal kriebelig als er ergens rommel ligt en zoek ik dingen om op te ruimen of te poetsen!
    Ik denk dat de nesteldrang hier dan ook begonnen is hahaha

Deel Deze Pagina