Sowieso is de nub (en de skull) nooit 100% Maar de nub staat echt in meisjesstand. De skull heb ik me nooit in verdiept, maar dit is het nub topic dus dat hoeft gelukkig ook niet
Vanmorgen termijn echo gehad. Ben volgens de meting 11+5 weken zwanger. Dan zou de nub al wel een beetje zichtbaar moeten zijn toch? Volgens vele sites wel. Ik word zelf niet veel wijzer uit de foto’s. Ik dénk de nub te zien maar zou ook navelstreng kunnen zijn?
Ja klopt de nub is zichtbaar (meisje), maar op deze termijn zijn ze allemaal nog in meisjesstand. Dus het is er wel maar niet betrouwbaar helaas.
en @Narcisje ja daar was ik al “bang” voor inderdaad, maar dan heb ik het wel goed gezien en wie weet kan ik het dan binnenkort ook weer goed inschatten. Op internet gaat wel de ronde dat met bijna 12 weken de nub ook al in 75% van de gevallen klopt. Ben heel benieuwd!
Net een echo gehad. Ben nu 12.3w, maar gynae zetten de baby op 13.1w vandaag. Zij was zelf vrij overtuigd van een meisje. Benieuwd wat jullie ervan maken
Goh ja, het idee is wel heel erg wennen nu, want jongens "ken" ik al, meisjes zijn nog een mysterie in dit huishouden.. Wel heel spannend dus. Daarom dat ik het mij afvraag hoe zeker dat dit is. Kan de nub nog veranderen op deze termijn? en het is sowieso maar 70-75% accuraat volgens Google. Ik ga toch maar even de nipt afwachten voordat ik alle jongensspullen in huis wegdoe Die uitslag heb ik ten vroegste vrijdag.. (ben van BE, dus geslacht staat hier ook op aangeduid)
Hallo allemaal! Vandaag echo gehad met 13+4 weken en me zojuist verdiept in de nub theorie. Ben heel benieuwd wat jullie hier zien?
Iedereen die hier 3 weken geleden de nub had bekeken zei een jongen en vandaag de bevestiging gehad dat het inderdaad een jongen is! Leuk om te zien dat jullie gelijk hadden