Bedankt voor je reactie ! Spannend hoor..! Iemand op een ander forum gokte namelijk een meisje en stuurde dit mee. Ik vind het zelf moeilijk te zien!
Dat punt wat die ander pakt is niet de nub volgens mij .. vind hem ook niet heel duidelijk maar hij lijkt op die foto erboven wel te zitten. Dan zou ik denken jongen maar vind het niet overtuigend op deze foto’s
Bedankt!! Ohh maar die punt wat zij heeft gepakt lijkt wel op de nub maar zou dus iets anders kunnen zijn? Alleen waarom ik zelf zo twijfel ik zie niks omhoog steken, in een hoek van de ruggegraat zoals bij een jongen? Kan jij dat wel er in zien? Achja, en dan zijn het helaas gewoon onduidelijke foto’s! Afwachten tot de geslachts echo
Je ziet al aan het hoofdje dat deze foto niet mooi een rechte doorsnede is. Daar kan zomaar een navelstreng uitgaan als ik ook dat restje erboven zie. Ik denk echt dat dat de nub niet is. Wil niet zeggen dat het geen meisje kan zijn
Wij hebben gelukkig 0,0 voorkeur, blij met beide. Maar ben gewoon zoals velen zo ontzettend nieuwsgierig! Nou ben benieuwd. Bedankt voor het meedenken!
Hi allemaal! Wij hebben een geslachtsbepaling echo gehad met 14+3 weken. Het ging een beetje rommelig en door het bewegen van de baby was voor ons het geslacht niet goed te zien. Maar zij vond het wel duidelijk. Ja die hormonen maken mij natuurlijk nu helemaal gek haha!! Zie hier de foto. Ze gaf aan dat je er zo tegenaan kijkt alsof je een luier verschoont. Is dit duidelijk een jongen?? De tweede foto is van de 13 weken echo