Iemand een idee?❤️ We hoeven sowieso niet lang meer te wachten, want woensdag a.s. geslachtsecho Geen idee of je op deze foto een duidelijke NUB ziet (echo is met precies 13 weken). Alvast bedankt voor het kijken☺️
Duidelijk jongen ! Ik heb gister met 13+3 geslachtsecho gehad en krijg een jongen maar super fijn om te lezen dat het goed gaat ! Hoe voel je je verder?
Het grappige is dat we ook echt tussen de beentjes keken (ze ging de benen opmeten) en ik zag gewoon een penis Maar dacht echt van dat kan volgens mij helemaal niet met 13+3 . Ontzettend leuk dat we beide (ik neem aan dat het een jongetje is voor mij) een jongetje krijgen en dat het allemaal goed gaat! Ik probeer toch nu wel te genieten, maar vind het enorm lastig. Hoe gaat het met jou?
Wat grappig! Dat gevoel had ik ook, maar zelf zie ik echt geen NUB. Hahaha gelukkig zijn er dus mensen met meer verstand. Super bedankt.
Het lijkt op de onderste foto alsof de nub er wel doorkomt .. als dat hem is is het een jongetje maar met grote slag om de arm ..
Hi! Ik ben helemaal niet zo thuis in de nub theorie, behalve dat het eigenlijk pas vanaf 11-12 weken best is. Toch vroeg ik me af of op volgende echo's iets te zien was!
Kan pas vanaf de 12e week. Je bent echt zeker een dikke week te vroeg voor de nub bepaling. Ps, nub staat er ook niet op.