Ik denk een meisjes NUB te zien maar ik ben niet super goed hierin En je zou nog net te vroeg kunnen zijn. Voor 12 weken zie je meestal een meisjes NUB dus stel dat je daar nog net voor zit, dan kan dit nog veranderen.
Je bent een beetje vroeg, maar omdat hij nu naar beneden wijst ga ik er niet vanuit dat hij nog omhoog gaat stijgen. Ik zeg een meisje. Ps, tussen de benen kijken met dit termijn heeft geen zin. Dan zie je nog de nub uitsteken en kan er zelfs verwarring komen als men het voor een piemel aaan ziet
Dank jullie wel allemaal.. Hoop zo dat jullie gelijk hebben (en ja tuurlijk hopen we dat het gezond is, maar een meisje na 2 jongens zou toch de kers op de taart zijn) ..
Ik denk een meisje. Je ziet idd wat uitsteken maar ik denk dat dat de clitoris is die nog wat moet inslinken
Hoi Meiden, Vraagje een echofoto met 11,4 dagen is te vroeg om de NUB te bepalen denk ik of niet? Groetjes!
Gezien de pottyshot nog niet echt veel duidelijkheid geeft, toch eens hier proberen. Geen idee of de nub te zien is en of het kindje er goed voor ligt