Ik zag deze foto en ik dacht gelijk: een meisje. Meer die daar zo overdenken lees ik Ik zou nog even wachten met blauwe inkoop
Kindje op de echo is gemeten op 12.1 (ben twee dagen vooruit gezet) en hoewel ik eigenlijk betwijfel of ik de nub goed op foto heb, vond de echoscopiste het een beginnende jongensnub. Kan me er niks bij voorstellen en ga nog niet shoppen haha. Toch benieuwd of jullie überhaupt wat zien?
Even ter bevestiging voor degenen die dachten een meisje te zien op mijn echo; jullie hadden gelijk! Wij krijgen er een meid bij!!!
Ik snap inderdaad wat jullie bedoelen. Beide geslachten zijn helemaal prima dus alleen maar leuk. Zou mn dochter in ieder geval minder teleurstellen haha. De Echoscopisten zeiden wel dat hij daarvoor met beentjes gesloten zat en bij het maken van de foto trok het kindje net de beentjes aan de kant. Kan misschien beetje vertekend beeld geven. Daarna was het steeds wel heel duidelijk in beeld. Ik heb naar aanleiding van jullie reacties wel voor maandag een echo in laten plannen
Ik ben vandaag eigenlijk 15 weken. Ticker loopt ietsje echter. Maandag ben ik dus 15.5 weken. Ze hebben echt goed apparatuur daar dus heb er wel vertrouwen in
apparatuur kan wel goed zijn. Maar t geslacht is vaak beter ontwikkeld en met meer zekerheid hoe later in de zwangerschap. Vandaar dat ik t zei Altijd leuk een extra echo! Veel plezier alvast
Ja, nogal haha. Heb biologisch nu vier dochters en slechts één zoon, kan me zo moeilijk voorstellen dat het geen meisje is!