Bedankt voor je reactie. RogiJuli heeft hierboven de nub in de echo’s aangegeven. Herken je ze hierin niet?
Ik zag het idd. Maar ik zie daar de nub niet in. Eerder een gedeelte van de beentjes. Betekend natuurlijk niet dat het niet een jochie kan zijn maar ik persoonlijk kan deze echo's niet beoordelen op de nub
Had eerder ook al foto's geplaatst . Toen werd er gezegd dat het (waarschijnlijk) een meisje is.. Maar nu zei mijn man net, het lijkt wel of is het een piemel met balzak eronder (eerste foto)..2e en 3e foto is dat weer niet te zien!
Ik ben benieuwd.. is op deze foto's ook een Nub te zien? Snelle echo bij de vk omdat ik wat onzeker was, dus niet gevraagd om ernaar te kijken. Vandaag 13 weken zwanger.
Ik ben een leek, maar heb heel veel foto's zitten te bestuderen de afgelopen week Ik denk dat we hier een jongetje zien. Iemand die dat ook denkt?
Oh... het wordt wel spannend zo.. heb 2 meiden en ga er daardoor van uit dat dit weer een meisje is.. ook in het skull topic zeggen 2 dames dat dit een jongentje zou zijn.. zou een grote verrassing, maar wel heel welkom zijn!
Ah wat jammer. Haha en over een paar weken de geslachtsecho, dus dan blijft het nog even spannend voor ons!
Nub staat nog in meisjes stand. Kan nog veranderen omdat de nub altijd dan in meisjes stand staat. voor de 12 weken is nub niet betrouwbaar.
@RoGiJuLi @Colinn @Jeansflower even laten weten dat ik jullie voor niks de kop gek heb gezeurd haha. Het is echt onmiskenbaar een jongen!
Hey allemaal, Dit is een echo van een nichtje van ons en we waren allemaal benieuwd of hier een nub op te zien is? Ze is uitgerekend voor 1e week van sept en nu dus 13 weken zwanger