Helaas... op geen enkele foto is de nub zichtbaar en blokken de ukkies met de benen het beeld. Ook is 14+1 net te laat voor de nub, die heeft dan vaak al plaats gemaakt voor het geslacht .
Helaas volgende week donderdag weer een echo en dan gaan we het gewoon vragen en anders 8 april de 20 weken echo
hoi dames, ik heb ietwat vage foto's van foto's, maar volgens mij is de NUB wel duidelijk zichtbaar...alleen in de ene foto lijkt hij wat horizontaler dan de andere. Dus het is óf een jongetje óf een meisje, wat denken jullie? De termijn is 11+5 groetjes!
Hij staat vlak dus een meisje, maar je bent te vroeg waardoor het nog een jongensnub kan worden. Geen uitspraak mogelijk helaas.
Te vroeg (nub is te beoordelen tussen 12 en 14 wkn) en de ligging vh kindje is niet goed op deze echo's Het kindje moet op de rug liggen met opgetrokken benen zodat je het complete zij profiel in beeld hebt waarop de nub beoordeeld kan worden.
Hoi dames, ik heb een echo van 13.4 weken (de ideale nub termijn begreep ik) maar ik vind hem zelf tricky. Wie durft er iets over te zeggen?