Hi Dames, Wij hebben zojuist onze 3e echo gehad en we liggen precies op schema, super fijn! Kan iemand me zeggen of dit een goede echofoto is voor de NUBtheorie? Want ik denk echt te zien dat dit een meisje is! Volgens de meting 11+2w. Zou het leuk vinden als jullie eens mee willen loeren...
Tis heel erg druk in dat gebied. Ik denk een jongen te zien, maar veel zekerheid durf ik niet te geven
@RoGiJuLi Op basis van de skull theorie werd ook jongetje gezegd. Mijn gevoel zegt ook een jongetje. Nog een weekje, dan weten we het echt.
Met welk termijn ga je de geslachtsbepaling doen? Voor de 14e week kan de nub nog voor (onterechte) piemel worden aangezien
Hee dames, Vandaag exact 14 weken! Misschien te laat, maar te nieuwsgierig of jullie de nub nog kunnen zien
Hai hai meiden! Iedereen voorspelde dat wij een meisje zouden krijgen.... En het is een jongetje We zijn super blij! Kwam het nog even melden
Hihi zo zie je maar dat de nub niet altijd zo betrouwbaar is. Heb je een foto van de geslachtsecho? Altijd leuk om ff te spieken. Oh enne... Gefeliciteerd!!