In het rondje het uitsteeksel. En nu ik de pottyshot nog ff goed bekijk, denk ik daar een balzak en piemel te zien (heb het beeld ff verlicht).
Ik zie een balzakje met een slurfje dat naar boven toe zweeft. Ik dacht dat een meisje drie streepjes laat zien? Daar heb ik dan weer geen ervaring mee misschien over 4 weken wel.
@RoGiJuLi : als je de foto's inderdaad zo bekijkt zou ik ook zeker zeggen jongen maar de vk was bijna zo zeker van haar zaak dat dat uitsteeksel het stuitje is...mijn vader zag het meteen en toen zij ze: ik snap wat je ziet alleen is dat het stuitje ik dacht meteen steekt dat zo ver uit dan, maar goed, zij is de deskundige...al had ik meteen mn twijfels. En ze had het nog over de nub die evenwijdig stond maar ik dacht dat je die niet meer zag met dit termijn Morgenavond weer een kans dus ben echt zo benieuwd wat ze dan zegt..
De vk zei dat dat de schaamlippen waren met een stuitje haha .. wat ik al zei in de reactie hierboven zij was zo zeker van haar zaak maar toen de baby begon te draaien kon ze me geen 100% zekerheid geven dus mag terugkomen morgen. Ik weet het zelf echt niet meer haha
Ik snap dat je twijfelt. Dat zou ik ook doen. Vind het ook een behoorlijke stuit als dat idd het stuitje is. En ik zou het stuitje ook niet aan de voorkant verwachten. Maar idd heeft zij het meest getrainde oog als het goed is nog even en het is morgenavond!
Lastig he, vond de echo's bij mijn 2 andere veel duidelijker maar die lagen er ook echt voor. Deze is heel eigenwijs haha
Precies, hun zien zoveel echo's dat ze dat onderscheid wel kunnen maken maar goed, ze hebben het wel eens mis en ze twijfelde omdat ze niet lang genoeg kon kijken. De beeb draaide telkens als we inzoomden of kruiste de benen. Maar dat stuitje is zo apart he
Ik snap je hoor En zij heeft bewegemde beelden gezien Ben heel benieuwd of het vanavond duidelijker is