Dese was met 11 weken paar dagen, heb ook van 12 weken maar ook onduidelijk; zou hem er straks eens op zetten misschien is die voor jullie wel duidelijk
Wat ik totaal niet verwacht had gebeurde zojuist toch. Ik werd 6 dagen vooruit gezet en blijk vandaag exact 12 weken zwanger te zijn volgens de metingen. Dit vertelde ze pas na afloop van de echo dus heb totaal niet op de NUB gelet tijdens de echo. Dit is de beste foto die ik heb. Iets te zeggen aan de hand van dit plaatje?
Wachten wordt beloond..na 20 min vanavond weer wilde de vk het weer opgeven haha. Gelukkig net op het einde konden we het eindelijk zien. Het is een meisje! Dus toch...er hing niks aan en duidelijk de 3 streepjes te zien!
Het beeld was slecht omdat baby precies achter het littekenweefsel van 2 keizersnedes lag. Echoscopist vertelde dat het beeld beter zou worden wanneer de baarmoeder boven de littekens uit zou komen. Inwendig ook gekeken, maar baby lag er juist voor uitwendig goed voor en voor inwendig helemaal niet
Wat een slechte houding/foto Gefeliciteerd met jullie girl Ben benieuwd of ze het met de 20 wkn echo nou wel eens goed duidelijk laat zien
Ja helaas was dit het enige beeld waarop het te zien was haha...ik hoop met de 20 wkn ook beter beeld te krijgen
Hoii! Vandaag een echo gehad 11 weken en 4 dagen. Volgens de meting 12 weken maar dat is onmogelijk ivm IVF. De vk dacht een meisje maar heeft toch een momentje getwijfeld en denkt dat t nog alle kanten op kan gaan. Wat denken jullie?
Ah ok! Ik had gehoopt dat omdat de meting 12 aangaf dat t wel al kon. Nog even geduld dus! Thx voor t kijken