Dit lijkt op de navelstreng En tuurlijk kan het een meid zijn hoor, maar het vroege termijn plus de pottyshot vind ik wat tricky .
Wat knap dat jij dat kan zien! Ik kan er niks uit halen. Maar de potty is dus geen overduidelijke meid? Heb foto’s van jongens opgezocht en dat vind ik er ook niet echt op lijken.
Het lijkt wel op een meid, maar ik vind dat tussen de billen tricky (wat op de navelstreng lijkt). Daarom durf ik nog niet met 100% zekerheid te zeggen dat het een meid is
Ik dacht is wel even leuk om te vertelle wat het wordt. Het wordt een meisje !!! Zoo spannend. Hier nog een fototje van onze kleine dame ❤
Ja eerst zat de navelstreng ervoor, toen haar hand maar daarna overduidelijk de drie streepjes gezien en daarna heeft ze het ook nog van een andere kant bekeken. Ik heb tot nu toe alleen de verzorging van kleine ventjes gedaan (neefjes), dus dit is echt compleet nieuw voor me. Maar zoo spannend
Op de echo's net geen 12 weken, misschien dat iemand de nub wel kan zien al? Niet letten op het onderste 'rondje', het is geen tweeling, ik loop in 't zkh ervoor wat het is maar kan geen kwaad
Je bent helaas te vroeg met 11+4. De nub staat nog plat als een meisje, maar dat staan ze bijna allemaal met dit termijn
Even leuk om te vertellen maar wij krijgen idd een tweede zoon! We zien op de echo’s echt gelijkenis met onze eerste. Zó leuk! Kan niet wachten om dit gekke beestje te ontmoeten! Wij zijn in love!
Op foto 1 blokkeert het been de nub. Op foto 2 vind ik het te onduidelijk om te bekijken wat de nub is. Ik durf niet goed een uitspraak te doen.
Ik was er al een beetje bang voor. De echoscopiste leek er niks van te snappen toen ik vroeg om een nub foto