Hahaha oké ik ben benieuwd ! Ik laat het je zeker weten. Op zo andere site zeiden ze dat ze al een piemel en scrotum zagen. Zie jij dat ook in mijn echo?
O nee? Echo was met 12.4. Weet jij wanneer dat zich ontwikkelt? Ze was heilig overtuigd dat ze dat al zag in mijn eerste echo die ik hier deelde. Het maakt ook niet uit wat het geslacht is. Want wij hebben al een meisje. Maar waarom ik nieuwsgierig ben is omdat ik normaal een sterke intuïtie heb die me niet jn de steek laat, en dus een ander gevoel was dat de nub zegt. Daarnaast RogiJuli, is het ook niet zo dat een nub veranderd als de baby draait? stel mijn baby lag zeg maar net iets meer naar rechts , zakt toch al die hele nub? Of is dit onzin?
Hoi hoi, Vandaag 12w5d, kindje ging niet echt goed liggen dus denk niet dat het te zien is, maar iemand een idee? Hihi. Groetjes Ps: foto krijg ik met geen mogelijkheid goed
Rond de 14e week gaat dat pas ontwikkelen En idd als de beeb niet mooi op zijn/haar rug ligt kan de stand vd nub veranderen
Aha oké! Is het zo dat binnen een dag bijv ook de nub ineens omhoog kan staan? En ik vroeg mij af, misschien weet jij dat. Maar ik las Vd week dat vaak jongens worden aangezien voor meisjes op de echo (door dat bijv het opgezwollen kan zijn) heb jij dit wel eens gehoord ? Of ervaringen mee?