Haha ik denk zelf heel sterk een meisje niet kwa kwaaltjes of wat dan ook maar gewoon echt een sterk voorgevoel.. kreeg op een ander forum dat een Nub met een vorkje een meisjesnub is en daarbij nog 5 anderen die een meisje dachten. Ik hou uiteraard rekening mee dat het gewoon een jongetje kan zijn!
Hahaha dat is apart .... ik had hem aangepast naar meisje, want ik wou meisje typen, maar typte jongen (was gewoon te vroeg hahaha). Maar dat heeft ie niet aangepast dus
Maar nu ik beter kijk zou het ook maar zo een jongen zijn hahsha (sorry). Het bovenste streepje van de "vork" lijkt helemaal door te lopen naar het lichaam, waardoor de stand jongen is als dat de nub is
Hahaha nou het zal een grote verassing zijn! Is het niet zo dat de nub van een jongetje normaal wel wat korter is ?
Oké nou het maakt me allemaal wel zenuwachtig pff sla stijl achterover als het een jonge is iniedergeval ookal ben ik daar net zo blij mee het voelt gewoon echt als een meid
Even een terugkoppeling. De meeste van jullie hadden gelijk. Het is een jongen super bedankt voor de moeite die jullie erin gestoken hebben.
Hallo,hallo mogelijk ben ik sowieso te vroeg haha maar was zo benieuwd of iemand hier een nub in ziet? Dank jullie wel!
Je bent idd te vroeg, maar de foto's zijn helaas van slechte kwaliteit waardoor ik geen nub kan zien.
Ik denk ook jongen van wat ik kan zien, maar durf niet met zekerheid te zeggen, vind het wel beetje onduidelijk