Hihi ik heb er ook geen verstand van en zag zoveel streepjes dat ik dacht misschien staat hij erop. Vrijdag weet ik wat het is
Onmogelijk te voorspellen met 10+5. Je bent 1,5 week te vroeg. Met dit termijn staan ze bijna allemaal nog in meisjesmode.
De nub wijst niet omhoog maar naar beneden. Geen uitspraak op te doen dus. Waar denk jij dat de nub zit?
Hallo dames, is op één van deze foto's een nub te zien? Tijdens het maken van de echo dacht ik zelf een 'rechte' nub te zien. Vandaag precies 12 weken zwanger overigens. Bedankt alvast!
Ik kan geen pijltje zetten op de foto, maar ik dacht dat kleine uitsteekseltje rechts op de foto. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik op sommige andere foto’s (van anderen) een duidelijker nubje zie. En dat is logisch hoor, ik was pas 11+4
De vk wist het overigens ook niet zeker. Ze dacht in eerste instantie een meisje, maar later toch een jongen. Ik zal “gewoon” geduld moeten hebben! Over een kleine vier weken weten we het..
Je weet dat je met de rug vh kindje moet meekijken om de stand vd nub te beoordelen? Jouw kindje ligt met de rug en billen naar rechts omhoog. Trek je dan de lijn door, dan loopt de nub parallel aan de rug. Helaas kan het dus beide kanten op omdat je zeker een halve week te vroeg was. En deze nub past nu nog bij zowel een jongen als meisje. Kijk zo:
Dank je! Ja, de theorie ken ik, maar ik zag het niet duidelijk zonder die strepen. En ik was inderdaad vroeg. Te nieuwsgierig. Ik heb nog een foto, maar volgens mij is hij daar niet op te zien.
14 14 weken precies gemeten? Ik zou zeggen een meisje, maar door het dopje zou het ook een al ontwikkeld piemeltje kunnen zijn