Ik had al een topic op de verkeerde geplaatst maaar hier alsnog mijn vraag.. ik zet de echo foto’s erbij.. en filmpje Missxhien ziet iemand het?
Ik zie dat de echo die ik erbij heb gedaan die ban 10 weken is en het filmpje kan ik helaas niet uploaden..
Nee dat is een stuk bovenbeen lijkt wel. De nub staat ook nooit kaarsrecht omhoog Hoever ben je hier?
Haha oke. Het was een geslachtsbepalingsecho. Maar de echo was heel kort nog geen 10 min en gehaast. We konden niks rustig bekijken. En we hadden gevraagd of ze wilde melden de ogen dicht te doen als ze naar t geslacht ging kijken want oma's waren erbij. Nou naar veel gepor in mn buik zat deze vage echo in de envelop met de melding jongen..
Nou.... op basis van dit plaatje zou ik van een jongen durven uit te gaan. Jij hebt de echo zelf ook niet gezien dus op het scherm?
Hmmm dus je weet ook niet of ze via ee potty shot hebben gekeken? Ik zou vragen om een nieuwe echo met daarop het geslachtsdeel. Daar heb je immers voor betaald.
Nee ik weet dat niet zeker. Ik weet wel dat er anderhalve week geleden op de echo bij de vk vanwege bloeding de navelstreng tussen de benen te zien was. Maar we keken verder niet naar het geslacht. Hoe zie je aan deze echo dat het een jongen is? Ik ga dan een nieuwe echo aanvragen. Ik was ook sowieso een beetje uit t veld geslagen door hoe de echo ging en weet dan nooit wat ik moet zeggen enzo haha.
Ah oké, omdat je zei dat je op basis van dit plaatje uit zou durven gaan van een jongen. Nouja, ik wacht wel tot de 20 weken echo haha, dan is er meer zekerheid. Komt het vaak voor dat er met 16wk geslachtsbepaling gezegd wordt jongen en bij 20 wk echo blijkt het een meisje? Lijkt mij ook wel stug. Ach het is een verrassing dus
Ik zie dat ik het woordje "niet" ben vergeten. Ik zou op basis van die echo NIET van een jongen uitgaan Waarom bel he niet voor een nieuwe echo?? Of iig vragen om een duidelijk foto van het geslacht, want dat heb je nu niet.
Haha kan gebeuren! Ja, ik ga ze dan toch maandag maar bellen. Je hebt gelijk, ik heb er ook voor betaald. Bedankt iig!
Zeker doen hoor! Ik had het ook. Met 16 wkn een pretecho voor het geslacht. Ging heel vluchtig, amper een pottyshot gedaan. Ik zag niet overduidelijk een poemel, maar zij was overtuigd. Kreeg een foto mee vd zijkant vh kind. Ik heb thuis teruggebeld... mocht 3 wkn later weer komen en kreeg toen een uitgebreidere echo, 5 foto's vh geslacht en foto's op dvd. Allemaal gratis. Was idd een jongen trouwens