@Koektrommel hihi ben heel erg benieuwd of het zo is. @RoGiJuLi wat denk jij? Is het hier duidelijk te zijn? Of iemand anders natuurlijk
Ik durf gern uitspraak te doen want op foto 1 staat geen nub, op foto 2 zit de navelstreng op die plek en foto 3 vind ik te onduidelijk helaas.
Hee dames! Ik vraag me af of iemand op mijn echo’s de nub kan zien? Ik kom er geen wijs uit, denk ook niet dat het te zien is. Ben nu 12+2 weken.
Gefeliciteerd meid!! Leuk dat ik het goed had . En die naam... tja.. je hebt nog 5 maanden te tijd er komt er vast 1 op je pad
Ik heb hem nog eens bekeken en ik denk ook een jongen. De lijnen leken voor mij horizontaal, maar nu ik hem vergelijk met de ruggengraat lijkt hij inderdaad omhoog te staan.
Ben benieuwd Zou je me misschien kunnen uitleggen of laten zien door de foto te bewerken waar ik moet kijken? Want de echoscopiste zei namelijk dat het beentjes waren dus vandaar dat ik het dan lastig vind om te bepalen waar ik moet kijken
Dankjewel voor het reageren! Heel benieuwd! 3 oktober geslachtsbepaling maar vond de nub hier zo duidelijk aanwezig. Benieuwd of er meer reacties komen.
Hallo dames, Ziet iemand hier een Nub? Net 1 dag voor de 12 weken maar baat het niet schaadt het niet toch!