Haha nee daar heb je helemaal gelijk in.. Maar zij wist ook niet dat ik zwanger ben haha, daarom geloof ik er stiekem wel een beetje in. Nee nog geen echo gepland. Volgende week kan ik bellen voor een nieuwe afspraak, dat zal dan rond de 14/15 weken zijn gok ik. Nog even geduld! Ik zal het tegen de tijd nog even laten horen.
Mijn zoontje had nog nooit in zijn leven "zusje" gezegd. Op de dag dat wij de geslachtsbepaling gingen doen zei hij heel stellig "zusje" toen mijn man en ik het erover hadden. En het bleek inderdaad een meisje te zijn. Ik snap jou gedachte dus ergens wel haha. Ik zie op jou foto trouwens ook geen duidelijke nub en het is ook nog wat vroeg helaas. Nog even geduld dus.
Ik moet banner nog aanpassen. Volgens de metingen vandaag precies 12 weken. Toen ik vroeg ‘is dat de nub?’ Reageerde de vk met ‘nee dat zegt niks’. Maar is dit nou de nub? snap dat t geen waterdichte theorie is heb ook de skull theorie al erop los gelaten tijdens de echo. Hebben heel mooi het hoofdje in beeld gehad, maar daar helaas geen mooie foto van meegekregen. Daaruit afgeleid zou t een meisje zijn. Ben benieuwd wat de nub zegt (als dit idd de nub is), nou ja vooral of jullie hem hetzelfde interpreteren als ik met 15 weken hebben we de geslachtsbepaling!
Op basis van deze foto meisje maar ik zou niet verbaasd zijn als deze mogelijk toch nog stijgt en een jongen blijkt te zijn. Maar voor nu op basis van deze foto een meisje