Zien jullie hier al iets op? Ik vraag dit met toestemming van een vriendin.. 12 weken vandaag en op de echo 12.3
Zowel zij als ik dachten beide anders maar goed wij hebben er dus ook totaal geen verstand van. Ik heb verstand van alles daarvoor
Door dit bericht ben ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig geworden. Mijn laatste echo (zie foto) was met 10+6, en ondanks dat hij niet zo duidelijk is als de echo waar dit bericht over gaat, dacht ik ook een vorkje te zien. Of is dat wat ik voor mogelijke nub aanzie toch een beentje ofzo? In het rode rondje. Ik weet dat de termijn nog te vroeg is voor de stand van de nub. En ik trek aan het antwoord ook geen verdere conclusies. Maar dus gewoon erg nieuwsgierig. Mijn eerste echo is met 15 weken ongeveer pas weer. Dan de geslachtsecho.
Bij mij waren de mening wat verdeeld, maar vandaag geslachtsbepaling gehad en we krijgen (tot mijn eigen stomme verbazing ) een jongen erbij! Moet nog even wennen aan t idee hoor
Haha jaa en dat wilde ik echt niet geloven hoor toen Ik begin er langzaam aan te wennen Heb wel gelijl geshopt gister, want als ik de kleertjes in beeld heb vind ik t helemaal leuk, maar als ik ze niet zie moet m’n hoofd wel erg wennen nog dus heb extra besteld ook haha Superleuk
Eyy dames ik ben nieuw hier ik ben zwanger van de 3de en ben nu 4 maanden zwanger heb echo gedaan met 14 weken ik ben nu echt benieuwd of jullie het geslacht zien