7w2d lang embryo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Drvm, 30 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drvm

    Drvm Actief lid

    16 okt 2015
    170
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hi dames,

    Afgelopen maandag had ik een vroege echo, hartje klopte en ik was erg blij. Het was op eigen verzoek dus ze heeft niet medisch gekeken. Ik heb over 2 weken een afspraak bij de vk.

    Ik heb eigenlijk al 2 weken krampen en nu ik naar de echo kijk en dit vergelijk met echo’s op internet.. ziet de baby er normaal uit? Ik maak me zo’n zorgen en het lijkt wel erg lang..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Chanan82

    Chanan82 Bekend lid

    21 okt 2021
    607
    464
    63
    Vrouw
    Hoi, volgens mij dit een normale echo hoor. De mijne was idd iets meer in elkaar. En het is ook maar net hoe goed het apparatuur is. Je had een mooi kloppend hartje ❤️. Probeer er op te vertrouwen dat het goed gaat. Krampen kunnen er bij een vroege zwangerschap ook gebeuren. Zo lang je heb grote hoeveelheden bloed verliest , geen zorgen maken. Al snap ik heel goed hoe lastig dat is. Bijgaand mijn echo met 7 weken en 2 dagen ( toevallig) .
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Intel

    Intel Lid

    4 sep 2022
    35
    21
    8
    Vrouw
    Krampen had ik tot week 15 constant vanaf het begin. Leek alsof ik mijn menstruatie ging krijgen. Zou me geen zorgen proberen maken.
     
  4. WWJD

    WWJD Niet meer actief

    Het is nog lastig alles goed in beeld te krijgen op deze termijn. Hangt inderdaad van veel factoren af hoe zo'n foto er uit ziet. Van welke hoek genomen, kwaliteit apparatuur etc.

    Een kloppend hart en gemeten op ongeveer termijn is nu het belangrijkst.

    Krampen horen er inderdaad bij. Je baarmoeder groeit en er gebeurd veel in.

    Blijft lastig altijd die eerste weken.
     
  5. AvaMies

    AvaMies Lid

    27 mei 2023
    48
    25
    18
    Vrouw
    Ja precies dit is het. Dus het ziet er niet vreemd of afwijkend uit!
     
    Chanan82 en WWJD vinden dit leuk.
  6. Pioenroosjes

    29 jun 2022
    20
    23
    3
    Vrouw
    Mijn echo zag er precies zo uit met 7+2 en ik ben inmiddels 39+5!
     

Deel Deze Pagina