Ik heb vandaag een echo gehad, maar ik twijfel welk van de 2 nu de Nub is. Ik ben 12 weken en 3 dagen☺️ Kan iemand wat zien
Nee dat zegt niet veel imo. Wellicht dat je rond de 14e week een terugtrekking kan zien, maar als je niet weet hoe "lang" hij met 12-13 weken was, dan is het moeilijk vergelijken of hij aan het intrekken is.
Ik vind m een tikkeltje omhoog staan en je bent nog vroeg, dus misschien gaat ie nog iets meer omhoog. Daarom denk ik toch een jongen. Maar ik weet t niet zeker hoor haha
Hahaha ja ik ben inderdaad nog vroeg. Maandag heb ik de 13 weken echo, misschien zien we het dan al iets duidelijker
Ben 11.3 weken en vind hem redelijk ‘lang’.. normaal kan ik het wel zien bij meiden maar nu het bij mezelf is vind ik het lastiger. Maandag extra echo ivm groei kleinste baby
Ik heb een nieuwe echo gehad. Is hier iets op te zien? 13.3 weken De laatste foto heb ik toegevoegd omdat ik twijfel of dat nub of navelstreng is. Willen jullie nog even meekijken. Bedankt
Ik ben er echt slecht in en misschien heb ik ook niet de juiste foto’s. Ben 13 weken en 5 dagen. Het is een tweeling. Je ziet 1 en 2. En bij de andere foto weet ik niet meer welke baby het was haha. Kunnen jullie hier iets in zien?