Daar was ik stiekem al bang voor zag hem op deze foto’s ook niet. Maar denk als de gynaecoloog van het AMC prenatale diagnostiek het zegt ze ging echt specifiek kijken zonder te vragen wat heb je thuis 2 zoons okay wil je het weten.. ik denk 80% een meisje! Nou dat zou wel heel bijzonder zijn na 2 zoons. Dankjewel komt goed, vandaag te horen gekregen dat het beste is er niks aan te doen en af te wachten het kindje is niet met het leven verenigbaar dus zal tussen nu en de bevalling overlijden helaas…
Oh lieve Joyce2013 wat een situatie leven jullie in. Het andere kindje gaat jullie erdoor heen slepen. Heel veel sterkte maar ook ontzettend veel geluk met jullie wie weet een dochter.
Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan? Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?
@Beheer Ik heb een nieuwe geopend! https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/het-grote-nub-topic-12-14-weken-deel-10.731079/