Goedemiddag alle mama’s ! Ik ben hier nieuw en begrijp nog niet helemaal hoe het hier werkt dus excuses als ik bijv. misschien in het verkeerde forum zit?! Ik denk zelf van niet.. Ik vroeg mij af of er hier leden zijn die bekend zijn met de Ramzi theorie en voor mij zouden kunnen kijken wat mijn echo van 8 weken zou moeten betekenen: jongen of meisje ?! Het was een UITWENDIGE echo! p.s: ik weet dat het maar een “ theorie “ is en neem het dan ook met een korreltje zout maar lijkt mij wel grappig om het dan te vergelijken met de uiteindelijke pretecho uitslag ☺️
De theorie is helaas ontkracht, dus het is in feite gewoon een gok. Dat de echo uitwendig was zegt niets, want je weet niet hoe de echoscopiste de echokop heeft gehouden. Je kunt net zo goed een muntje opgooien .
Dit dus. Daarbij moet je een echo hebben van de hele vruchtzak, zodat je kan zien waar de placenta zich gaat vormen. Dat is deze echo niet.
Aah duidelijk! Ik kom net van mijn 11 weken echo weet je toevallig wat meer over de nub theorie? Want je raad het vast al !!