Hee meiden, Vandaag heb ik een echo gehad bij 13 weken 3 dagen en ik vroeg me af of op deze foto die de vk afgedrukt heeft heel toevallig de nub te zien is. Ik twijfel zelf of het de nub is, daarnaast denk ik dat als het de nub is, het kindje te gebogen ligt om er iets over te zeggen, of niet? Ik heb een foto van een foto gemaakt, dat doet de kwaliteit helaas geen goed, ik hoop dat jullie het toch kunnen zien. Ik hoor heel graag wat jullie er van denken. Ik vind dit topic (over de Nubs) echt geweldig!
He, wat jammer! Bedankt voor je moeite! Ik heb nog 2 foto's, een van vandaag en een van vorige week (12 weken en 3 dagen), misschien dat daar dan wel wat op te zien is, al denk ik van niet.. Ohhhh ik ben zo nieuwsgierig... Dan maar geduld tot 16 weken en 4 dagen want dan krijg ik een vroege geslachtsbepaling.
Hi, Hierbij mijn 12+5 echo. Ik heb gelezen over de NUB-theorie en ik ben zo benieuwd!!! Ik ben nu 14 weken en pas 7-11 weet ik het geslacht (als alles meezit). Op deze scans kan ik echter de "NUB" niet vinden. Iemand????????? x
Hi, Ik vind op mijn echo's de NUB ook niet. Ik heb sterk het gevoel dat het een meisje is, maar veel mensen voorspellen (zonder echo te hebben gezien) een jongen. Wat zou het volgens de NUB theorie zijn? Any guesses? Ik zie het niet namelijk. xx
Hi! Waar zie jij de NUB? Is dat geen been? Volgensmij (als ik goed kijk) zie ik dat het doorloopt in een soort van heupgewricht. Zou dat kunnen? Ik zag de NUB iig niet. Ik wil het ook graag leren, dus kun je het uitleggen? thanks! x
He meiden, Gisteren termijnecho gehad. Ik bleek 12 wk 0 dg te zijn. Zie hier de foto van de echo. Is er een Nub te zien??!! En zo ja, dan ben ik ontzettend benieuwd wat jullie er van vinden! Groetjes artemiss
Als je goed kijkt zie je een wit uitsteeksel. Het staat op de plek van het been, maar dat is veel te dun om het been te zijn. Als je goed kijkt zie he het been erachter staan.
@artmaris, helaas is er geen nub te zien. @mymommy, bij jou ligt het kindje iets gedraaid waardoor de nub niet meer volledig zichtbaar is. hoever was je op deze echo trouwens? @moesch, helaas nee, een nub is alleen te beoordeken als het kindje vanaf de zijkant gezien wordt. @wuwei, nee want bij haar is de nub niet te zien, dus kan er ook niet een geslacht voorspeld worden.
Jammer, maar bedankt voor het kijken! Komende vrijdag nog een echo voor de nekplooimeting, wie weet is er dan iets te zien! Groetjes
Boh je bent echt goed.. Mag ik bij jou in de leer? nu even serieus: maar waar zie jij die laatste nub dan? Ik heb een poging gewaagd met je beschrijving, maar..