Het grote NUB topic Deel 2!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door BLiS, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Rogi dit is geen aanval hè! Je bent vooral nub expert!!

Saaar ja en dan dezelfde echobaby.be ;)
    Ben zo benieuwd! Volgende week woensdag, ben dan 14+2 moet we ruim een uur voor rijden dus hoop echt op succes ;)

Bij iedereen die ik ken die daar geweest is had ze het goed! Rond de 14 weken.. (voelde voor mij veiliger omdat het dan in principe af is, bij zoonlief met precies 15 weken gehad en dat was zoooo duidelijk)

Zebra jij al duidelijkheid?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.589
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg nog steeds dat zij zei dat het een jongen is!
    Dat ze de nub theorie niet toepast kan ik inkomen!
    Maaaarrrr de nub kan er zeker tot de 14e week wel zitten, en als je dus daarvoor een pottyshot maakt (zoals op jouw eerste 2 echo's vandaag) zie je een piemeltje uitsteken, maar dat is dan de nub.

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik ben ook in lommel geweest, 2x zelfs, 1e keer zag ze het niet, 2e keer waarschijnlijk meisje. ( ze dacht het zeker te weten:p )
    ander buro zei jongen, dus ik zit nog in spanning!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.589
    113
    Nabij Utrecht
    Eyyyyyy, wat bedoel je daarmee te zeggen :p:p:p:p Echo was behoorlijk onduidelijk ... velen die het niet zagen :p:p:p

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dat een echo kijken moeilijk is ;)

Maar voor mijn gevoel is dat niet te snappen want ík vond 'm zo duidelijk dus zoiets blijft gewoon moeilijk, je moet het gewoon zien ..

Soms zie je er gewoon niks in terwijl voor de ander overduidelijk is

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.589
    113
    Nabij Utrecht
    Yep helemaal mee eens :D Een echo foto is een moment opname!!

Daarom zie ik ook liever filmpjes van nubs :D:D Die zijn vaak een stuk duidelijker dan een enkele foto :D

7. saaar

saaar Lid

6 okt 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha wat een commotie!

Ja het is een meisje!!

Wonderbaby het was voor ons 2 uur rijden..... zucht...... maar zeker de moeite waard.
    heel veel plezier!

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.589
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie er ook geen meisje in hoor ! :D Ik zie iets uitsteken wat de nub zou kunnen zijn. En het bekende hamburgertje zie ik al helemaal niet. Waar zit die dan??

Nogmaals, ik zeg echt niet dat ze het fout heeft, zeg alleen dat als ik zo'n echo zou hebben gehad (met de kennis die ik nu heb) dat ik het niet overtuigend zou vinden.

En ach, gelukkig hebben wij te nieuwsgierige mensen nog altijd de 20 weken echo :D:D

Maar, dan was de nub voorspelling dus goed :D:D Vul je me poll ff in hahahahaha :D:D:D:D

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Jeej zie het dus goed! Fijn saaar! Geniet ervan!!

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.589
    113
    Nabij Utrecht
    Zo, gaat ff de comp aan me mannetje geven! Spreek jullie later wel weer :D:D

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.589
    113
    Nabij Utrecht
    En als je nou niet wist van de nub theorie ,., had je dan nog steeds meisje gezegd?? Of zou je dan een jongen zeggen gezien het uitsteeksel :p:D

12. missdior

missdior Lid

12 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rogijuli: bedankt voor t bewerken vd foto, begin er nu ook meer in te geloven. Echoscopiste zei ook dat t n jongen was, maar later ging ze twijfelen omdat ze de nub rechter uit vond zien. Vandaar dat ik jullie hulp heb ingeschakeld hahaha. Maar als het ruggetje niet recht is, betekent t dan niet dat als t ruggetje recht was de nub ook recht zou zijn? Dus niet naar boven wijst?

Vind t trouwens knap dat jullie kunnen voorspellen op basis v de nub wat t geslacht wordt, ideaal voor ongeduldige zwangeren zoals ik:)

Bedankt en liefs me

13. saaar

saaar Lid

6 okt 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rogijuli
    Als ik nog nooit van de NUB zou hebben gehoord had ik absoluut jongen gezegd.. Aangezien het uitsteekseltje...;)
    Ik zei ook meteen tgen haar, nee dat is toch een piemel!!!!! Haha hoe kunnen dat nou schaamlippen worden?! Maar dit is dus de clitoris. Als het een jongen zou zijn zou deze veel meer bovenop zitten en er niet tussen in... Als een bolletje, zie de eerste foto!
    Ze heeft er zelfs een pop bij moeten halen om me te doen geloven hoor....En inderdaad vergeleken bij andere echofotoos van bijna 14 weken van jongens is dit duidelijk een meid.

Maar ik snap jouw reactie, dat was ook mijn eerste reactie!
    Maar fijn toch heb je weer wat materiaal om een nog betere expert te worden;)

Misschien is deze potty shot wel doorslaggevend voor jou!??

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.589
    113
    Nabij Utrecht
    Kijk .......... die is pas duidelijk!! Had die dan gewoon gelijk laten zien :D:D:D:D

Was de nub dus toch goed voorspeld door mij :D:D *hint hint * * poll poll *

15. saaar

saaar Lid

6 okt 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    whihahahahiii ik wilde het spannend houden!

Nee hoor! Je moet er je werk van maken meid!
    En tuurlijk vul ik je poll in... met 11+3 had je gewoon al gelijk, en was je erg zeker. Chapeau!

16. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    hier nog een foto maar ga er niet vanuit dat je het hier kan zien :(
    dat wordt geduld hebben...had zo gehoopt dat de nub te zien was omdat de foto's op zich zo mooi en duidelijk waren.
    Helaas maar bedankt!:D

17. marisca87

marisca87 Lid

12 sep 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanavond pret echo gehad met 17 weken met de nub zeiden jullie jongen maar het is een meisje!

18. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Hallo,

Ik ben benieuwd of jullie op mijn echo kunnen zien wat het geslacht zal zijn van de kleine in mijn buik.

Hieronder de foto van 11 weken en 1 dag:

Ik hoop dat jullie er wat van kunnen maken.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.589
    113
    Nabij Utrecht
    @Debke, op basis van de laatste echo zeg ik een jongen!

@Ambonmanise, sorry maar 11+1 is echt veel te vroeg voor de nub bepaling! Daarvoor moet je tussen de 12-14 weken zijn.

20. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja? kun je de nub zien?
    Hoe zeker ben je? haha

Deel Deze Pagina