Nou, kan niet meer missen dan, superleuk! Ik laat het je weten of het inderdaad zo is na de 20 wk echo! Bedankt!
hallo dames, ben razend benieuwd of wij een jongen of een meisje krijgen........ kunnen jullie me vertellen wat jullie zien?? alvast bedankt Bekijk bijlage 192077
en hier nog wat foto's,heb namelijk geen flauw idee welke foto het beste is!! Bekijk bijlage 192080 Bekijk bijlage 192081
oh echt waar?? gaaf zeg,dat jullie dat kunnen zien..... super bedankt voor je reactie en hoop op nog meer reacties natuurlijk. gr,an
Hallo allemaal, Zag het topic met de poll waarin RogiJuli wilde weten hoeveel ze er goed heeft en die score ziet er heeeel goed uit!!! Ik ben ook wel benieuwd of jullie iets kunnen voorspellen met mijn echo van 9w5d! Ben wel heel vroeg, ik weet het. Maar wordt toch wel nieuwsgierig door de uitslag van die poll alvast bedankt!
kan je er nog helemaal niks over zeggen of neig je al naar of roze of blauw? nieuwsgierig nieuwsgierig! mn volgende echo zal denk pas met 20weken zijn.
jammer dat ik geen reactie krijg op mijn echo foto... @rogijuli, zou je mij nog kunnen vertellen waar je de nub ziet en waarom je 65 procent zeker bent? Ik snap dat je dat druk hebt, maar dit zijn de laatste vragen en ik laat je binnenkort weten of je gelijk hebt. Groetjes jane
ik heb een foto van een vriendin van me die er nieuwsgierig is... deze foto is van 12+2 helaas is de foto een beetje donker... ze probeert morgen een lichtere foto te maken... maar voor nu wil ik het toch proberen Bekijk bijlage 192155
@Jane, heb je echo bewerkt. Dan kan je zien dat de blauwe lijn iets omhoog loopt ten opzichte van de ruggegraat. Omdat je precies 12 weken bent op de echo kan de stand nog ietsjes afnemen (wat niet vaak voorkomt) en ook nog iets verder omhoog komen (wat toch wat vaker voorkomt). Vandaar dat ik er bij jou maar 65% zeker van ben en op een andere echo (die iets verder is dan exact 12 weken en waarbij de nub nog meer omhoog staat) ik een hoger percentage zekerheid heb. Waarom je nog geen verdere reacties hebt gekregen is omdat niet iedereen hier elke avond op dit forum is Ik ben de enige die hier volgens mij elke dag te vinden is. Bekijk bijlage 192161
@shirley, ik vind de echo echt te onduidelijk en donker. Kijk gelijk even of je vriendin hem ook scherper gefotografeerd kan krijgen.
@rogijuli heel erg bedankt voor de moeite! ik was op de echo ongeveer 12 weken en 1 dag.. Ik ben heel erg benieuwd of je theorie klopt! Ik laat het je zsm weten! Groetjes jane
we hebben nog even gauw geprobeerd om in te scannen, maar duidelijker krijgen we hem helaas niet: Bekijk bijlage 192164
Hoi allemaal, Ik lees al een tijdje mee, Vanmiddag heb ik mijn geslachtbepaling bij een vrouw in Lommel. Ik zag al eerder in dit topic dat zij het met 13 weken met 100% kon zeggen. Ik vind het zo spannend! Ik zal vanavond mijn echo hier ook even neer zetten voor de NUB-experts.
dank je... ik zal het aan haar doorgeven... nu kan ik zelf niet meer wachten tot overmorgen... dan heb ik weer echo... dan dus 11w+6d... maar dat kan toch wel?