3 november 12 weken echo nekplooimeting maar die is in het ziekenhuis....! ik denk zelf een jongen mn gevoel
Ja dat idee heb ik ook (een jongen). Maar omdat je nog te vroeg bent durf ik er geen zekerheid aan te geven. Dat je de 12 weken echo in het ziekenhuis hebt maakt niks uit. Gewoon vragen om een zij profiel echo foto zoals hierboven
ga ik doen !!!! en ik ga hem posten dan nog even geduld tot 3 november! vraag wel aan haar of ze inderdaad vanaf de zijkant wil doen en ik neem aan dat zij NUB ook wel kennen gewoon voor de lol! thanks alvast
Rogijuli ik heb er wel meer, maar volgens mij liggen ze allemaal een beetje hetzelfde. weet niet of je hier wat mee kan
Vandaag echo gehad, ben wel benieuwd wat jullie er van kunnen maken Ben nu 12 weken en 1 dag volgens termijnecho 12 weken en 3 dagen volgens echo vandaag 12 weken en 5 dagen volgens laatste menstruatie. (dus ergens daartussenin ) Bekijk bijlage 192789 Bekijk bijlage 192790
oh leuk! dat zei mijn gevoel ook al... niet dat een jongen niet welkom zou zijn, maar vond meisje wel leuk... dan heb ik een zoon en een dochter... heel erg bedankt dat je nogmaals wilde kijken...
Thanx meiden, ik dacht zelf ook al nav de NUB dat dit een jongens-nub was Hoeveel zekerheid heb je eigenlijk met 12 weken en 1 dag? Hoe veel kans is er dat de NUB nog gaat zakken en het toch een meisje blijkt?
haha wel grappig dat jullie een jongetje denken. Mijn gevoel zegt namelijk een meisje.... Ik wacht vol spanning een paar weekjes af. 6 dec heb ik de 20 weken echo :d
Als hij zo erg omhoog staat met 12+1 weken dan zakt hij echt niet meer! Vandaar dat ik zelfs zeg 100% zeker een jongen!!!! Laat je het nog wel ff zien/horen als je een geslachtsbepaling hebt gehad