Hoi iris ik zie dat jij het heel vaak goed hebt zou je alsje alsjeblieft naar mijn echo willen kijken op pagina 16? Ik ben echt benieuwd wat jij denkt. Alvast bedankt voor je moeite. groetjes tamara.
ik denk een meisje voor 55% foto wordt erg onscherp als je vergroot en daardoor niet goed te beoordelen.
Goedemiddag (bijna) zouden jullie ook naar deze willen kijken? De reden is dat na 2 echosessies mijn verloskundige enige twijfel heeft of het er namelijk wel 1 is... Nu ik net naar deze wat aandachtiger heb gekeken,lijk ik ook nog wat te zien rechts boven in?
Hoi Iris, Zou je ook naar mijn echo willen kijken? Heb geprobeerd een pb te sturen (zoals je vraagt in je onderschrift) maar lukt me niet een bijlage toe te voegen. Mijn echo staat op blz 11, onderaan. Lottie en RoGiJuLi zeggen een jongen, Zonnebeertje zegt een meisje. Ben benieuwd wat jij denkt! Liefs Net
Mamsvan2, ik twijfel Hij lijkt iets omhoog te buigen, maar ook weer niet hahahaha. Nee, ik ga voor een jongen! Hij buigt toch iets af naar boven (als ik hier op me werk ff 2 papiertje op de lijntjes hou )
@Mamsvan2 op de 2e echo foto zie je heel duidelijk de nub zitten @Boerderijmama, helaas de nub is niet te zien. Het kindje ligt iets op zijn/haar zij waardoor de nub niet meer zichtbaar is.
hallo ik wist niks van NUB af hahaha ff gegoogeld dus . hier mijn echo .... ben benieuwd wat jullie zien !!
kan die 2e niet uploaden :x als die eerste niet duidelijk is dan stuur ik m in een pb als dat wel gaat tenminste
nou spanning stijgt....ik ga over uur naar echo voor geslachtsbepaling...ben benieuwd of jullie hier gelijk hadden.... tot straks!