@mymommy, sorry meid maar met 15 weken is er geen nub meer. Dan is het geslachtsdeel al volledig ontwikkeld.
Bummer, kindje lag niet goed voor de nub. De gyn had al stiekem gekeken voor ik ernaar vroeg, maar kleintje was echt eigenwijs. Over 3 weken kunnen ze het vast wel zien, dus nog even geduld
Ja ik kon het ook echt niet zien, en kan het toch meestal ook wel zien. Maar m'n vk zei dat ze het toch echt kon zien op deze echo. Maar weet jij of misschien iemand anders of het uberhaupt te zien is als ze op hun koppie staan?? Die van ons heeft geen seconde gewoon gelegen, alleen maar op het koppie en alle kanten op bewogen.
Het kan wel, maar is wel wat minder betrouwbaar! Het kan best zijn dat ze het op de live echo heeft gezien, maar op deze foto's is de nub niet zichtbaar en op basis van deze foto's kan ze het niet gezien hebben
Kunnen jullie het bij mijn wondertje zien? Ikzelf denk dat het bij allebei anders is.. Maar ja.. Ik heb er dan ook geen verstand van. Ze zijn een beetje donker, ik hoop dat jullie het kunnen zien. Ik hoor het graag! En alvast bedankt!
@kaas ik denk een jongen. knobbeltje staat iets meer omhoog dan dat het bij een meisje hoort te zijn. Zo zag de echo van onze jongste zoon er ook precies uit namelijk.
Heb ook ff de echo van Mvkl bewerkt en ook hier zie je een jongensnub. De nub staat exact tussen de gele en blauwe lijn in Bekijk bijlage 194041
IMG_0005.mp4 video by farrah_8891 - Photobucket Ow graag zelfs dit is het link van de filpje hij is heel kort. Maar op het einde zie je dat ze stopt en ze "bint" wat meisje betekent. Dit is in Koeweit gemaakt dus onze VK spreekt arabisch. Mijn man raakt ook in paniek hahahah het spreekt mijn gevoel totaaaal tegen, maar goed. We zijn erg blij dat het goed gaat met onze spruit. Maar RoGiJuli neem een kijkje. En iedereen die het ook wil zien super graag. En zien jullie het ook?
@Mymommy, De nub is niet meer te zien zoals ik eerder al melde, maar ik heb ff het beeld stopgezet en hiervan in paint wat bewerkt. We kijken schuin tegen de onderkant van de billen en benen aan. De rode pijl wijst naar dat witte ding tussen de benen, dat is de navelstreng! De blauwe pijl die naar links wijst heb ik op de billen geplaatst en wijst naar het gedeelte waar het geslacht moet zitten en je ziet geen piemel of balzak, dus ik zeg dat dit een meisje is Bekijk bijlage 194050 ps, ukkie lag wel lastig hoor (met de onderbeentjes gekruist )
Geweldig RoGiJuli je bent echt zo goed hierin, het enige wat ik zag is de voetje de rest kon ik niks van maken. Echt zo goed van je dat je het ziet. Ze zei ook al tegen ons het is niet zeker ga geen kleren kopen want het kan nog iets anders zijn maar voor nu is het een meisje. Ze zei kom over 2 weken trug als je wilt.
Ow eindelijk dit topic gevonden haha. Ik snap de theorie erachter niet helemaal (en hoef het ook niet perse te weten) maar vind het wel grappig wat jullie denken wat het is. Ik kon alleen zo snel niet vinden met hoeveel weken die echo moet zijn... Mijn zusje heeft al gezegd wat ze dacht. En mijn man en ik hebben vanaf begin al voorgevoel wat het wordt. Dus, nu jullie.....? Weet niet of foto helder genoeg is. Is foto van foto. Ik wil later nog proberen in te scannen.... Bekijk bijlage 194225 Owja, werkelijke uitkomt zien we met bevalling haha
Hey meis, de echo moet tussen 12-14 weken gemaakt zijn. 11 + 6 dagen kan bijv nog net. Als dit bij jou het geval is dan zeg ik meisje, als de echo eerder gemaakt is dan kan ik er niks over zeggen