Ow ik kon al niet goed vinden wanneer het precies moest zijn. Ja was 11+1 hier. (vergeten te vermelden, sorry) En krijg pas met 20 weken weer een echo. Dus dat wordt geen NUB hier haha. Ach, over 6 maandjes is het mei
hihi o jammer, dan is de uitspraak idd niet betrouwbaar omdat de nub zijn definitieve stand pas in heeft genomen in de 12 t/m14e week. En hierna zal het geslachtsdeel gevormd zijn waardoor de nub ook niet meer te bekijken is. In elk geval alvast veel plezier/succes bij de 20 wk echo. Dan kunnen ze vast even voor je spieken
@Child, kellox zegt het goed! Je ziet nu overduidelijk een meisjesnub. Maar voor de 12 weken staan bijna alle nubs in meisjesmode en gaat de nub pas in betrouwbare stand staan tussen 12-14 weken! @pimm, spannend zeg!
nou hier zijn ze dan... niet heel duidelijk sorry.. beter kreeg ik ze niet op de foto... ik zie geen nub...maar heb er ook geen verstand van hahaha... succes..
Owwww help, dan moet ik dus nog zeker 4 weken wachten.. Jammer maar erg bedankt dat je even wilde kijken
Ik heb hier echt totsaal geen verstand van maar zouden jullie willen kijken? Is de nub te zien? En wat denken jullie krijgen we een jongen of ene meisje? heel erg bedankt alvast.
@Anaconda, Overduidelijk een jochie!! De nub wijst mooi omhoog (zie je echo hieronder)! Bekijk bijlage 194859
Hoi meiden, ik had al eens eerder iets gelezen over de NUB theorie. Afgelopen vrijdag (met 11w5d) heb ik onderstaande echo foto's meegekregen. Zijn hier de NUB's te zien en zoja, wat kunnen jullie erover zeggen?! Het betreft als het goed is een twee-eiige tweeling Ben erg benieuwd naar jullie reacties!
@MissQ, leuk !! Een tweeling! 11+5 is eigenlijk nog wat vroeg! Op de bovenste baby zie ik een meisjes nub! Dus voor 60% een meid (niet zo'n hoog percentage, maar dat komt omdat je net iets te vroeg bent). Baby 2 zie ik ook de nub en die wijst omhoog! Dus een jongen! Ook hier voor zo'n 60-65%.
Bedankt voor je snelle reactie! Oehhhh, spannend!! Dat zou wel leuk zijn, een meisje en een jochie Ik heb donderdag weer een echo, denk dat ik dan ook wel weer nieuwe foto's mee zal krijgen... ik ben dan 12+4, is dat een betere termijn?