Ik weet niet zo goed wat ik van de hele NUB theorie moet geloven, maar wordt nu toch wel nieuwsgierig. Kunnen jullie hier iets mee? Deze echo is met 11 weken gemaakt. Op verzoek foto verwijderd. Elmo
Ik heb zo'n zelfde foto waar op staat dat het 11 weken 0 dagen is. Op het echoformulier dat ik erbij gekregen heb staat 10 weken 6 dagen. Maakt dat veel uit?
Urm, ja dat kan heel veel uitmaken. De nub theorie is pas betrouwbaar bij een echo tussen de 12-14 weken. Soms kan het met 11+5-11+6 al redelijk goed gezegd worden omdat vaak die ene dag (of 2) niet heel veel uitmaken. Nu moet ik zeggen dat ik de nub bij jou wel zie en ik zie hem zelfs licht afbuigen naar boven, dus met een grote slag om de arm zeg ik dat jij nu zwanger bent van een jongen!
Oké, dat wist ik niet. Ben benieuwd of je gelijk hebt. Na 2 meiden zou een jongen natuurlijk heel leuk zijn. Maar nog een meid is net zo welkom hoor. Bedankt voor je reactie.
rogi je had gelijk! aan de nubfoto's te zien zei jij een jongetje en dat is het ook! zal ff je poll invullen
O leuk een jongen! Dat dachten ze in het ziekenhuis ook al. Eb we hebben al een jongensnaam. Ik laat het nog wel weten of je gelijk had na de geslachtsbepaling. Bedankt.
Kom ook weer even neuzen en hier ben ik het wel mee eens! Dacht ook gelijk aan een jongen! Best leuk zeg, nub turen!!
hoi! wat vinden jullie van deze foto? is van een vriendin en de echoscopiste zei (na ook nog tussen de beentjes te spieken maar daar heeft ze geen foto van):meisje... wat denken jullie? Bekijk bijlage 195078 alvast bedankt!
ik heb hier blijkbaar ook een profiel de echo van pompeloesje is van mij. Ik ben op de echo 14 weken. Ik heb anders nog een foto waar normaaaal de streepjes te zien zijn?? ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
De nub is niet meer zichtbaar op de bovenste echo. Die verdwijnt namelijk na de 14 weken. Ik kan dus geen nub uitspraak doen. Ben je exact 14 weken of een paar dagen later??
14 weken en 1 dag maar is er op de bovenstaande link geen duidelijkheid? Ik was er namelijk zo sterk van overtuigd dat het een jongen zou zijn, dat ik het amper kan geloven! hahaha Oh, heb gevonden hoe ik hem hier kan uploaden Bekijk bijlage 195104
Nee voor de streepjes theorie heb je echt een shot vanaf de billen gexien nodig. Heb je zelff wel.een vagina gezien op de echo??
ze heeft me telkens de streepjes getoond. Ook van tussen de beentjes. Geen balletjes te zien, geen stokje. Ze is nog nooit fout geweest zei ze en ze zou het mij ook niet vertellen als ze enige twijfel ze hebben. Ik zag inderdaad telkens streepjes, maar ze staken nogal uit. Ze zei me dat dat komt omdat de schaamlipjes nu nogal gezwollen staan. Ik heb er jammer genoeg geen foto van.
Jammer dat je daarvan geen foto hebt. Heb je misschien een echo van tussen de 12_14 weken??? Ik vind 14 weken nog wel wat gevaarlijk voor een definitieve geslachtsbepaling