echoscopiste dacht ook meisje, ze zei wel: ik doe normaal nooit uitspraken, maar als het puur voor fun is en je me er niet op vastpint, neig ik naar meid
We hebben gisteren de geslachtsbepaling echo gehad met 17 weken. De foto die ik met 11+6 weken had gezet staat op pagina 169. RoGiJuli: jij zei een jongen en je hebt helemaal gelijk! We krijgen een zoon!
@Maud! Wow, gefeliciteerd met jullie zoontje!! Geweldig dat ik het goed had ps. wil je me poll ff invullen
oke haha, ik ga zowiezo nog geen roze shoppen hoor... maar vind het nog wel lang duren tot 20 weken echo hoor
Lieve meiden nadat de meeste mijn echo goed hadden is een goede vriendin van mij erg benieuwd! Ik ben ook erg benieuwd wat jullie denken..tis geen hele goede foto, maar ik denk Jongen (????)
16 weken ?? ben ik te ver zeker voor nub ? maar volgens mijn kan je het wel zien de geslacht op de echo of niet ??
collega van me is zwanger en ze stuurt me net een echo foto door van 12+3 wat denken jullie? Bekijk bijlage 195800
@ons2wonder84, ik denk dat het een meisje is omdat ik niets zie maar voor de nub is deze echo te laat nub is tussen de 12 en 14 weken. @ Shirley, ik denk eigenlijk ook een jongen bij jouw vriendin...wat denk je van mijn vriendin dr echo? Zij is 12.5 wkn! Ben zooo benieuwd wat jullie van mijn vriendin denken, hoop dat iemand een gokje wilt wagen
ik denk een jongen... maar ik ben er helaas nog niet zo goed in... daarom kijk ik met zo veel mogelijk foto's mee: om het te leren hahahaha... maar ik denk een jongen
Hoi allemaal, Zou er ook iemand naar mijn frummeltje willen kijken?? Ben zooo benieuwd Ben hier 12+2 dagen.
Ik twijfel een beetje of het de nub is welke ik zie. (beetje druk daar in dat gebied op de foto ) Zo ja dan zeg ik jochie