Dankje allebei Denk namelijk zelf ook dat het een ventje word Ben benieuwd, 5 december weten we het.Leuk sinterklaas cadeautje Ik laat het nog weten of jullie gelijk hadden. Groetjes
1e ukkie: ik denk ook een jochie Leetje: denk een meid.....maar ben hier minder zeker van dan bij ukkie
Ik zou terug komen na mijn 12 weken echo. Vandaag 12 weken 6 dagen. ipv 12-05-2012 uitgerekend nu 11-05-2012. Dit zijn 2 echo foto`s.
bedankt voor het kijken Kellox en Shirley! Kellox tis een echo van 12.5 @Leetje & Tease, denk een meisje bij jullie beide! @Smile wat denk je bij mijn vriendin dr echo 12.5 wkn? @1e ukkie, ik heb werkelijk geen idee bij jou...vind hem niet heel hoog staan maar ook niet heel laag dus echt puuuur een gok ook een jongen
Klees nog even mee hoor...en dan zal ik jullie verklappen wat de gyn heeft gezegd..maar om niemand te beinvloeden wacht ik nog ff. Alvast thanx meiden!!
@jadore, een jongen! Overduidelijk! @shirley, het kindje ligt naar ons toe gedraaid (ook met lichaampje), dus nu lijkt het een jongen, maar als het kindje recht had gelegen had het ook een meiden nub kunnen zijn. Ik durf geen uitspraak te doen. @Ons2wonder, helaas dat is idd te laat voor de nub!