een meisje.. lijkt me heerlijk! Maar een jongen ook! Ik heb geen voorkeur en ga voor het cliché als het maar gezond is.. maar ik ben zooo nieuwsgierig!!!
@RoGiJuLi, was de NUB ook te zien op de echos die ik eerder heb gepost?! Ben wel erg benieuwd naar je reactie!!!
dat is precies denk ik hoe het zit, ik vroeg het ook niet vervelend ofzo...ik ging ervan uit dat ze begreep dat ik het voor een vriendin had gepost
heey meiden, afgelopen vrijdag geslachtsbepaling gehad en het is een jongetje!! 2zoet, ninja2 hadden het fout Rogijuli, jij twijfelde eerst op de ene foto jongen en andere foto meisje. Na het bekijken van het echofilmpje ging je voor een meisje.. Ook fout dus.. En mijn gevoel zat er ook helemaal langs want gevoel zei ook een meisje.. Dus we krijgen er een stoer kereltje bij, helemaal super! Bekijk bijlage 196659
Dat is jammer@! Op eerste kerstdag zijn we 20 weken, dus dan zullen we weten wat het gaat worden Bedankt voor het kijken.
Zijn er nog meer meiden die een gokje willen wagen m.b.t. het geslacht van mijn kindje? De foto van de echo staat op pagina 237. Tot nu toe twee reactie gekregen, één keer meisje en éébn keer jongen..... Alvast bedankt!
Hallo! Een paar pagina's terug hebben jullie over mijn echo een voorspelling gedaan. Nu zit ik nogmaals te kijken en denk ik wat anders te zien op een andere echo. Eerst voorspelden jullie een jongen. Willen jullie eens naar deze kijken? Ben benieuwd of ik de NUB snap.. Groetjes!
Maar ik had toch al jongen en meisje gezegd nav andere echofoto's die je had geplaatst Laat je me wel weten of ik het goed had