@Norah, Helaas, het lichaampje van het kindje ligt gedraaid waardoor de nub niet meer te zien is op de foto.
hoi meis, gefeliciteerd met je zwangerschap. Deze echo is helaas nog te vroeg voor de NUB-theorie. Deze is pas toe te passen na definitieve vorming van de nub met 12 t/m 14 weken zwangerschap. Als je in die periode een echo krijgt dan kunnen wij voor je kijken
hallo dames!!! iemand zin om naar mijn echo's te kijken van 12week+ 2dagen op de echo foto staat 12w1d geloof ik ben erg benieuwd of jullie het zien ik heb geen idee namelijk of het te zien is
of iemand anders natuurlijk die nog niets heeft gezegd over mijn foto... sorry dat ik er zo op doorga maar ik vind het zooo erg dat ik nog 6 weken moet wachten tot ik het weet...
Hallo, Ik heb vandaag een echo gehad en termijn werd bepaald op 11wk5d. Nu weet ik dat nub pas zichtbaar is vanaf 12 weken, maar misschien willen jullie toch even kijken? Kindje was erg beweeglijk en ik met mijn telefoon een foto gemaakt van de echo, dus heel duidelijk is het misschien allemaal niet... Alvast bedankt voor het kijken! groetjes, lex