Hij is moeilijk, want je bent idd wat te vroeg, maar dat moet soms niet uitmaken. Wat het mij moeilijker maakt is dat de nub op het eind een lichte kromming naar boven maakt. Wat zou kunnen betekenen dat hij in de komende 2 dagen ineens toch omhoog gaat groeien. Maarja, kan ook betekenen dat hij gewoon zo blijft en dus een meid is. Ik zeg een meid, maar niet met al teveel overtuiging
Hallo, Ik heb de foto geprobeerd ietsje lichter te maken. Misschien dat jullie het dan net iets beter kunnen zien? Maar ja, het is inderdaad nog net geen 12 weken. Groetjes en fijne avond nog!
Hoi meiden! Ben errrrug benieuwd wat jullie hiervan denken. Het is volgens mij de beste 'nub-foto'. Als jullie een gok doen, willen jullie dan ook erbij zetten hoe zeker jullie denken te zijn? Alvast erg bedankt!
Willen jullie ook eens naar deze foto kijken meiden....de echoscopiste heeft ook gekeken , dus ben benieuwd naar jullie antwoorden. Het is trouwens een echo met 12 weken gemaakt.
@Heitjekarweitje, een jongen! @Bianca, een jongen! @Shir1982, gefeliciteerd met jullie zoontje Geweldig dat ik het goed had.
Hoi hoi Gisteren de echo gehad en nu natuurlijk heel benieuwd naar de NUB Ik ben op de echo 12 weken en 2 dagen zwanger dit is foto 1
dit is foto 2 zou iemand ook aub aan kunnen waar ik de NUB kan zien want heb geen idee of ik naar het juiste dingetje kijk
heb een echo gehad met bijna 12 weken.. bij 11w6d en nou zeggen aantal mensen in omgeving al een nub te kunnen zien.. aangezien hier wat nub experts lezen.. kan dat? al zo vroeg een nub zien...
lees dat er meer al een vroege nub vragen dus zal de mijne even posten... gezien nub denk ik een jongen... maar heb er geen verstand van
hahaha ooow jah dat zou ook nog kunnen!!! zie je heb totaal geen verstand van nub... wel jammer dat er geen nub te zien is... ach we wachten het maar af!! bedankt voor het kijken
@Shirley dank je wel ik dacht aan 1 dingetje ook een jongen te zien maar zit te twijfelen wat de nUB is als ik namelijk het andere bekijk is het een meisje
Meiden, ik zou heel blij zijn als jullie kunnen vertellen welk geslacht jullie zien. Ik weet wat de echoscopiste zei maar voel me toch nog wat onzeker. Ben benieuwd wat jullie zien. Echo is van 16 weken 4 dagen. Bedankt!!!
Ik plaats de mijne ook.. Geen idee of jullie wat zien want weet zelf niet eens waar ik moet kijken.. Is overigens misschien 2 dagen te vroeg.. want in eerste instantie dacht de vk dat ik 12+2 zou zijn, ikzelf 12 precies en volgens echo komen we op 11+5 Bekijk bijlage 197498