Net zoals in je andere topic, ik blijf maar de 3 streepjes zien telkens tijdens de echo Volgens mij heeft ze opgezette schaamlipjes. Ik zeg een meid!
Volgens Vk is het 90% een jongen en het is genomen vanaf de bovenkant. hij kon er niet onder komen dus nam hij van boven.. Want de baby zat met voetjes en benen naar beneden. Ik weet niet of je die streepjes van bovenaf ook kunt zien, dacht alleen van onderaf. Als je de video opnieuw bekijkt met in je achterhoofd dat het van bovenaf is gemaakt zie je het dan ook?
Ja dan zie ik het ook! Weetje, vanaf boven kan het allemaal ook navelstreng zijn ... . De vorige keer was ze bijna zeker van een meid toch Wat heb jij toch een eigenwijs mensje daarbinnen zeg hahaha, eerst met de knietjes gekruist en nu dit weer
hoi dames ik ben nieuw hier en ben vrijdag 16 wekwn zwanger, ik heb een nub van preciec 13 weken maar ik weet niet hoe ik het kan plaatsen
@Priscilla4 heb ff je foto bewerkt. zoals je ziet loopt de nublijn (blauw) naar beneden ten opzichte van de ruggegraat lijn (rood). Een meisje dus. Bekijk bijlage 197709
@Yaren, ik heb je echo even bewerkt! De nub ziet eruit als een vorkje met 2 tanden op het eind! Ik heb de nub met de gele pijl aangewezen Bekijk bijlage 197710
denk dat je mij bedoeld!! kun je het daar aan zien... gaaf!! hoop t we hebben z'n lieve meisjes naam in gedacht!!!
Misschien een stomme vraag, maar waar staat NUB voor? Ik kan het via google niet achterhalen. Natuurlijk begrijp ik dat het met de geslachtsbepaling heeft te maken, maar misschien wil iemand dit even kort uitleggen. Thanx!
@RoGiJuLi: Jij was inderdaad één van de twee die wel had gereageerd en toen zei je ook jongen, maar niet met veel overtuiging..... Begin de NUB theorie een beetje te snappen, maar op mijn echo ligt het kindje toch wat gedraaid, dus vind het wat lastig. Twijfel zelf erg.