@Loesje, helaas, ook op deze foto ligt de kleine toch nog wat gedraaid met het lichaam waardoor de nub niet te zien is
Hoi dames, Vandaag een goede nekplooimeting gehad, maar helaas maar 1 lullig fotootje gekregen... Kunnen jullie hier iets op zien?
Iedereen die naar onze echo heeft gekeken Bedankt!!! nog 5weekjes wachten en dan weet ik of jullie gelijk hadden maar mijn gevoel zegt van wel dus ben benieuwd
Geweldig meis!!! Gefeliciteerd met jullie dochtertje *wil je mijn uitslagen nub poll invullen, onderaan de pagina in het topic*
hoi meiden ik ben hier helemaal niet bekend hier maar wel ontzettend nieuwsgierig wat houdt het precies in en vanaf welke week kan er al een NUB beoordeeld worden ? Liefs Ladybabs
Een nub is een uitsteeksel wat bij zowel meisje als jongen uitsteekt op geslachts-hoogte. Veel mensen denken dan ook gelijk dat het gaat om een piemeltje, terwijl dit dus bij de nub niet het geval is. De nub is al vroeg te zien (ca. 10 weken), maar de stand van de nub is hetgeen wat het geslacht weergeeft en deze stand is het betrouwbaarst tussen de 12 en 14 weken. Na de 14 weken (of soms een paar daagjes eerder) verdwijnt de nub en word het daadwerkelijk geslachtsorgaan gevormd. Als het een meisje is, trekt de nub in tot clitoris en worden de schaamlipjes er omheen gevormd. Als het een jongetje is, vormd de nub zich verder uit tot piemel en balzak. Hoe herken je nou een jongen of een meid: Als het een meisje is, zal de stand van de nub gelijk lopen (of iets naar onderen wijzen) ten opzichte van de stand van de ruggegraat. Als het een jongen is, zal de stand van de nub omhoog staan (vaak hoger dan 30 graden) ten opzichte van de stand van de ruggegraat. Voor de 12 weken staan bijna alle nubs nog naar beneden en/of lopen gelijk aan de ruggegraat, vandaar dat het voor de 12 weken nogal onbetrouwbaar kan zijn.
thanks ... wij willen wel een nekplooimeting laten doen ... dus dan maar hopen op een goede echo foto hihih
Hoi Hoi!! Een kleine 2 weken geleden had ik hier deze foto geplaatst. (bovenste) En we zijn maandag voor geslachtsbepaling geweest en het was een Meisje! Hier zeiden er veel een jongen....
Thanks ! Mjah bij deze is het weer net een jongen volgens mij? die hierbij zit zou ik zeggen meid, maar die andere weer een jongen
Gefeliciteerd Tease ... en idd deed ik mijn uitspraak op die laatste foto die je nu laat zien omdat daar het ruggetje rechter ligt dan op de bovenste Toch een fopper die kleine van jou
het waren er 2 in het begin! ze zeggen nu echt steeds 1 omdat er steeds 1 te zien is! Deze is geen twijfel over mogelijk dat het een meid is, maar was wel redelijk "geshocked" aangezien mijn gevoel ook jongen zei en hier en ik het idee heb dat het er nog steeds 2 zijn heel stom 20 weken echo. Mevrouw / Mijnheer u weet dat u een jongen krijgt ? uhm nee een meisje toch?! nee mevrouw / mijnheer dit is toch echt een jongen! NOUUUU dan mogen ze gaan zoeken naar nummer 2 vk zei wel dat mijn buik / baarmoeder groter was dan het zou horen te zijn is al op 3 kwart richting mijn navel en was toen 14 weken 3 dagen....
Werd naar die hoekje verwezen... heb met 12 weken en 6 dagen een echo gehad. En ben zo benieuwd of jullie iets kunnen zien!!