Voor de experts onder jullie: Wat denken jullie hiervan??? Ik kan er zelf niet veel van maken.... Bekijk bijlage 199947
ik vraag me ook af of jullie kunnen zien middels de nub-theorie wat dit wordt...deze echo is gemaakt met 12 weken en 1 dag...
Naar de stand van de nub (dat mooie witte streepje met een 2-tandig vorkje op het eind ) en die loopt omhoog ten opzichte van de stand van de ruggegraat.
Ok, ik dacht zelf namelijk dat ie ongeveer gelijk aan de ruggegraat lag. Dus niet echt omhoog.... Maar eh, jij bent de expert haha!!!! En ik heb me er de afgelopen weken wel een beetje mee bezig gehouden, maar jij hebt er natuurlijk al ontzettend veel gezien. Dus jij zult vast gelijk hebben. Ik dacht eerst zelf alleen dat dat 2-tandige vorkje een beetje groot was, dus vroeg me af of het wel de NUB was.
thanx Andrea en Rogijuli....echt iedereen tot nu toe zegt meisje, er is helemaal niemand die jongen zegt hihi.....Ik had ook de echo geplaatst en daar heb ik 15 reacties gehad en ook hun zeggen allemaal heel overtuigend meisje , ga er maar van uit dat het een meisje wordt dan ......maar ik ga voor de zekerheid toch nog maar niet roze shoppen hihi!!! Ik ga jullie allemaal op de hoogte houden wat het wordt....bedankt en superlief dat jullie eff wilde reageren
Deze echo is van rond de 10 weken. (8-11-11) Helaas te vroeg voor een NUB-bepaling. Deze heeft z'n definitieve stand aangenomen bij 12 t/m 14 weken. Heb je ook een heel recente echo?
Bedankt meiden voor het kijken. Jammer dat de foto's niet goed waren! Met 15 weken krijg ik nog een inwendige echo, zouden julie Het dan nog kunnen zien of is dat al te laat? Liefs
DAn is de NUB helaas al gevormd tot het geslacht! Met een beetje mazzel kun je dan wel middels een potty (toilet) shot het geslacht zien! ERvaren echoscopisten met goede apparaten zullen het dan zeker kunnen zien. (hier wist ik het ook met 15 weken) Je kunt vragen of ze een foto van tussen de billen mee willen geven (onderaanzicht) Zo zeg maar: Bekijk bijlage 200110
dan val ik der juist buiten helaaas moet volgende keergaan 19 december zou dan 14 weken en 3 dagen zijn geduld dus