Bedankt voor jullie reacties, wij denken zelf nu ook een meisje. Terwijl iedereen (incl. ik) er eerst heilig van overtuigd waren dat het een jongetje zou worden. We zullen wel zien
Dames, ik weet nog helemaal nix over nub enzo maar zouden jullie eens willen kijken? Deze echo is van gisteren, bij exact 13 weken. Zien jullie iets??
Hier nog eentje. Meer heb ik er helaas niet. Het was al erg lastig om de kleine mooi op de foto te krijgen want hij/zij was wel errug beweeglijk
Marianne ik zie geen nub als ik via m'n telefoon kijk. Hij wordt wazig als ik m vergroot Susan ik ga voor n jongetje
Volgende week krijg ik een geslachtsbepalingsecho dus dan zouden we het zeker moeten weten! Ben benieuwd of je gelijk krijgt! Vk zou ook gokken op een jongetje trouwens..........
met 14 wk al een geslachts bepalende echo? Mij is verteld dat het pas vanaf een week of 18 een beetje betrouwbaar is
Vorige keer bij 15 of 16 wkn laten doen en het was duidelijk te zien. Nu kan deze man het al vanaf 14 weken zien. Op zich wel een bekende in Amsterdam, dr. Papa, hij was toen ook een paar jaar geleden in het tv programma van Bridget Maasland (hoe word ik mama in Amsterdam Zuid). Ik heb alle vertrouwen in hem! Misschien heeft hij wel nieuwe(re) apparatuur?? Als hij het niet zeker weet, of het kindje ligt er slecht voor, dan mag je nog een keer terugkomen totdat hij het kan zien.
Salcia Ik kan er ook niks aan doen hihi Sahi Bij mij is het ook met 14.3 weken gedaan en toen zei de echoscopiste jongen en dat klopt.
Heb echocentrum mailtje gestuurd....ze weet het echt zeker, 100% maar mag nog een keer komen om zelf te kijken, kostenloos...dat is wel heel aardig!
Jaa hoor t echt best wel vaak Mensen uit mijn dorp waarschuwen me er ook nog regelmatig voor haha.. Die kunnen allemaal wel een geval of 3 opnoemen. Nou als jij het zo duidelijk hebt gezien zou ik me geen zorgen maken hoor! Ga ik ook niet doen En als t zo is, nja so be it haha.. Lekkere omschakeling wordt dat haha
Ik heb het zelf echt nog nooit gehoord, vandaar dat het me verbaasd hier. Ja zou zeker omschakeling zijn...en zonde van de kleertjes ook, haha
Toen ik t de eerste keer hoorde geloofde ik er geen zak van.. tot de 2e keer, en de 3e keer, enzovoort Nu krijg ik zelf bijna de 20 weken echo en wil ik ook weten wat het wordt, maar ik maak me er echt geen zorgen om. Kan je je overal wel druk om maken Ja zonde van de kleertjes zou t wel zijn idd!
Oooooh DR papa! superleuk joh! wij zijn met de vorige heen geweest en nu staat de afspraak ook alweer ook al is t wat laat (17 weken denk k ong.) omdat ie volgens mij in aug. op vakantie gaat Ben wel heeeel benieuwd of t een beetje duidelijk te zien is met 14 weken en hoe de nieuwe zaak is waar ie zit! Veel plezier daar!
@MMarianne, ik neig naar een jongen, maar het is wel heel onduidelijk! @Susan, overduidelijk een jongen !!
@Nnika: ik denk ook absoluut meisje! en wat een mooie duidelijke foto zeg! supermooie NUB-shot! ben jaloers