Zo in het klein lijkt het op een meisje, maar als ik hem uitvergroot lijkt het wel of ik een balzakje zie. Konden ze het met duidelijkheid zeggen? En zag je het zelf ook??
mw bij de echo zij ook eem meisje maar kon niet met zekerheid zeggen, toen ik vroeg hoeveel% denkje dan? zij ze 90%, maar ik mag vrijdag weer komen.
Ik probeer het hier ook maar eens! Ik ben zoooow nieuwsgierig wat het gaat worden. De 20 weken echo hebben wij pas over 4 weken. Ik heb met 12+3 weken een echo gehad. Hopelijk kan iemand hier iets uit opmaken? Ik zie er zelf namelijk he-le-maal niets in! Geen idee of hier de NUB ook goed op te zien is. Ik hoor het graag.
Ik heb er nog 1, maar die paste niet meer in mijn vorige post. Hopelijk zit er een goede bij...spannend!
Komende donderdag hebben wij een pretecho! Om de aanloop wat spannender te maken, gooi ik mijn NUB foto er nog een keer in! Vorige keer 2 reakties, maar volgens mij zijn er momenteel weer wat meer mensen actief hier! Foto's zijn van 12w4d.
@Ellis, een meisje @Liz duidelijk een jochie! @Brendat, volgens mij had ik al gereageerd, maar hierbij nog een keer! Als dat geen jochie is weet ik het ook niet meer !!!
Hoe jullie het toch kunnen zien...?! Anyway, ik ben heel erg benieuwd of het met de 20 weken klopt. Pff...nou ben ik nog nieuwsgieriger en ongeduldiger
@Rogijuli; Je had inderdaad al gereageerd, en je blijft (gelukkig) consequent! Als het donderdag geen jongen blijkt te zijn, eet ik m'n schoen op of zo, ben er zo van overtuigd!
@ Liz & Brendat; ik vind het ook bij jullie beide jongensnubjes Ellis; die van jou kan ik helaas niet goed zien (op deze pc)
Bedankt allen voor het kijken. Iedereen zegt hetzelfde, dat is in ieder geval fijn! Dan ga ik er heel voorzichtig maar van uit dat het een ventje gaat worden. Wat leuk! Voor een jongetje weten wij ook al een naam, dat is dus handig
Hoi meiden Hier nogmaals mijn echo, vorige keer maar 2 reacties hopelijk ziet nu nog iemand de NUB. Ben namelijk nogal nieusgierig Alvast bednakt voor de reacties.
bedankt voor de reacties! Iedereen denkt jongentje! Het vervelende is dat ik bij bijna elke echo de NUB zie van anderen maar bij de mijne dus niet