Nnika...ja die is echt wel heel erg duidelijk inderdaad, mooi hoor. Gezien mijn eigen echo zeg ik ook meisje bij jou!
Degene die bij mij nog niet geraden hebben; willen jullie ook nog eens naar mijn echo kijken dan? Bekijk bijlage 158686
Hoi meiden Ik ben benieuwd of jullie al iets op deze echo's kunnen ontdekken er staat 11wk4d bij maar het kan net zo goed al een paar dagen ouder zijn. Ik heb er iniedergeval niet zo'n verstand van Bekijk bijlage 158751 zie in mijn volgende bericht de andere echo
Okee dankje voor de snelle reactie haha dan heeft mijn man pech hihi, hij wil het heel graag weten en met de 20 weken echo zat mevr/men met de beentjes en de navelstrang voor het geslacht. ik wil liever wachten tot de bevalling maar ik werd door die topics best nieuwschierig
ja ik heb ook een echofoto gekregen maar niet van het geslacht omdat die vrouw het tegen mijn man zou vertellen, dus gaf ze een foto van alleen het gezichtje en met die eerste echo's was ik vastbesloten het niet te willen weten
Ik heb donderdag de geslachtsbepalingsecho . Ik zal mijn foto dus nog een keer hier plaatsen, en dan kijken wat jullie nog denken. Wie er op mij reageert heeft dus snel antwoord of het goed was of niet .
@Sallie, ik blijf bij een jongen! @Hanuna, zoals Lottie al zei: Helaas, het kindje ligt er niet goed voor
RogiJuli: ik ben erg benieuwd! . Ik laat het je zeker weten. Mijn gevoel blijft meisje zeggen, maar misschien is NUB ietsbetrouwbaarder
Sallie mijn gevoel zei ook heel sterk meisje bij mij dit keer, maar het is een jongen. Zelfs nu zegt mn gevoel nog wel eens meisje haha
Nog even leuk om te melden of jullie gelijk hadden of niet. In deel 1 (pagina 282) had ik de echo geplaatst en gevraagd wat jullie dachten. Iris en Meidenhuis dachten een meisje, de echoscopiste een jongen. Dit was toen de reactie van Meidenhuis: Dan mag jouw vk bij mij in leer! Ik heb 2 lijnen gemaakt (ik zelf heb de echo niet gemaakt waardoor ik niet weet welk van de 2 de nub is) waarvan je zeker kunt zijn dat er iig 1 de nub is. Beiden wijzen ze op een meisje. Voor 10,00 netto per keer zal ik in dienst komen om het haar te leren. Dit is de echo.. Bekijk bijlage 159102 En jaja, het is toch echt een jongen!!
Hallo dames! Ook ik ben erg benieuwd naar het geslacht en kan dus niet wachten tot de 20 wk. echo. Kunnen jullie ook eens kijken naar mijn echo? De echo is gemaakt bij precies 12wk. Zouden jullie een gokje willen wagen? Groetjes Saskia
Dacht dat de echo te klein afgebeeld zou zijn, maar je kunt het dus wel goed zien! De echoscopiste twijfelde...ze zei uiteindelijk 60% meisje...ben dus erg benieuwd wat jullie denken?? Ben nl. zo benieuwd!!
nou ik heb inmiddels ook al veel nub's voorbij zien komen hier en ik zeg als nieuwkomer een jongen Saskia..
nou net nog een echo gehad...toch echt 1000% zeker een meisje... dus ga lekker een zwart met roze kinderwagen bestellen