He meiden, Even een update...ik heb 3 november een nub foto geplaatst en iedereen zei dat het een meisje was....en IDD..WE KRIJGEN EEN MEISKE! groetjes!
Oooo nooit gedacht zo nieuwsgierig te zijn, maar ik kan het niet laten mijn echo hier te plaatsen... bij de jongens had ik bij beide al snel een heel sterk voorgevoel (klopte ook!) maar nu veeeeeel minder, eigenlijk niet! En daarom denk ik zoveel nieuwsgieriger hihihi. Ik ga toch meer van een jongentje uit, maar meer omdat ik niet beter weet denk ik hahaha En het maakt me echt helemaal niets uit verder.... maar omdat ik toch erg nieuwsgierig ben.... kunnen jullie hier het geslacht zien/gokken?? (echo 12 wk 5 dg) Met de 20 weken echo weken we het zeker natuulijk! Bedankt voor het kijken/reageren alvast! xx Makkie
annsdv: helaas niets te zien, gokje meisje 50/50. MoederK: is geen zijaanzicht van de baby, jammer. Gokje meisje 50/50. LB12: Voor nu nog meisje, maar let op is een vroege echo. De nub kan nog omhoog gaan staan. Joyce89: helaas niets te zien, gokje jongen 50/50. Makkie: Echo is niet duidelijk, maar gok meisje. Moorske: helaas geen nub te zien, gokje jongen 50/50.
Staat de nub er niet goed op of is de echo niet duidelijk genoeg? Ik kan proberen hem in te scannen! Maar toch bedankt voor het reageren!!!
@Kapedi, helaas, de laatste gescande foto is een mooi profiel, alleen staat het onderlichaampje er niet goed genoeg op. De nub is nergens zichtbaar @MoederK, helaas, dit zijn vooraanzichten van de kleine. Geen nub te voorspellen dus. @LB12, duidelijk een meid!
@Annsdv; helaas geen nub te zien. Als hij wel te zien was, zou de uitspraak te onbetrouwbaar zijn aangezien ukkie zowat opgekruld ligt @Leetje, gefeliciteerd met jullie meid @Joyce, helaas geen nub te zien. Mijn gevoel zegt een jochie, maar dat is niet gebasseerd op de nub. @Makkie, een jochie!
Iedereen bedankt voor het kijken! Grappig, iedereen die de echo ziet (ook vrienden/collega's etc), krijgt een jongetjes gevoel erbij! Ben heel benieuwd!
Hahaha, zo grappig... jij zegt tenminste nog 60%... Dan lees ik op de pagina hiervoor 50/50 kans, ja, zo kan ik ook wel een voorspelling doen
Thanks ladies voor het kijken, helaas wilde de kleine niet meer laten zien. volgens de echovrouw is het een jongesnubje dus ik ben benieuwd of het klopt. Zij noemde het uitstekseltje namelijk anders ?? moeilijk woord.
thanks voor het kijken dames! ach over 6 weekjes weten we wat het wordt....hopen we dan, want bij ons dochtertje kon het niet gezien worden met de 20 weken echo, zelfs niet met een extra echo met 22 weken, dochterlief hield de benen stijf op elkaar hihi.... pas met 30 weken met de pretecho zagen we het duidelijk! hoop het nu wel eerder te weten haha...
Ik heb al 6 keer geprobeerd een foto hier te plaatsen, maar telkens blijft mijn computer hangen als ik het probeer te plaatsen. Ik heb mijn echofoto in mijn fotoalbum gezet, kan iemand er iets van maken? Ik ben zo benieuwd.....
Hey Misjuf. Ik heb je echofoto uit je album gehaald en bij dit bericht geplakt. Hopelijk pakt ie m bij mij wel Let op dit is een echo van MISJUF!