@quni, sorry maar de nub is niet te voorspellen om 2 redenen. 1) je bent 11+2 dagen en dus nog te vroeg. 2) het kindje ligt gedraaid, we kijken grotendeels tegen de rug aan waardoir de stand niet goed te beoordelen is. @misjuf, een jongen!
Lees mijn reactie eens op de echo van quni Ze is pas 11+2 en het kindje ligt niet goed. Geslacht vertellen is nu echt een pure gok!
@ Rogijuli Kun je me uitleggen wat je ziet? Ik wil het namelijk ook zien, weet niet goed waar ik op moet leggen. Voor mij is die NUB theorie helemaal nieuw.
@ Lin Ik weet hoe de theorie is, maar zie op mijn eigen echo niets. Bij jouw foto is er duidelijk een uitsteekseltje te zien. Daarom vraag ik het me af.
Ben terug gezet in dagen. echo is nu dan van 11 w 1 dg. Jammer zeg, dan is hetgeen wat jullie gezegt hebben ook minder betrouwbaar he. Plaats straks de echo van 12 wk. dit was dus de echo vanb 11 weken.
Wie kan hier iets van maken? Ben hier 12 weken en 5 dagen zwanger. Ken de NUB-theorie, maar zie hier zelf niet eens een 'NUB' in. Jullie??