ohh ik ben zo benieuwd!! Vandaag termijnecho gehad, ben nu 11 weken en 6 dagen. Kunnen jullie hier al wat van maken, en hoever is het betrouwbaar? Ik heb maandag weer een echo, ga dan weer om een 'nubecho' vragen hihi
Een jongetje !!! En ben voor zo'n 75% zeker! Tussen de 12-13 weken is de uitspraak 75% betrouwbaar en tussen de 13-14 weken is een uitspraak zelfs 95% betrouwbaar
@Misjuf, Ik heb je echo even bewerkt. De rode lijn is de stand van de nub, de blauwe lijn de stand van de ruggegraat en precies tussen de rode lijn en het gele streepje staat een wit streepje met een soort van balletje op het einde (check je orignele echo anders ff) en dat is de nub! Bekijk bijlage 204792
ik dacht dat bij mijn echo de nub ook meer naar de ruggegraat stond, en dus een meisje. maar niet dus haha
Bedankt voor de reacties! Een stuk of 5x jongen... duidelijk De echoscopiste zei ook (onder voorbehoud uiteraard) jongen. Met 16 (en 20) weken heb ik weer echo's, als het zeker is zal ik nog laten weten of het klopte. Ik dacht zelf dat het weer een meisje zou zijn, maar nu dus opeens druk in de weer met lijstjes met jongensnamen...
Ik had ze er gisteren al opgezet, maar maar 1 reactie gehad. Kan iemand iets zien aan mijn echo's? Ben hier 12 weken en 5 dagen.
He wat jammer. Had gehoopt dat het 1 van deze dingetjes was (zie rode cirkeltjes). Nou ja, wachten tot de volgende echo dan maar
@Tomaartje, dat uitsteeksel op de onderste echo is het linker bovenbeentje Het uitsteeksel op de bovenste foto is geen nub, hij zit namelijk op de plek van de billen en daar zit de nub niet