Hoi dames, Hier een foto van de echo van vandaag, is hier een NUB op te zien? Graag jullie ongezouten mening Bekijk bijlage 205322
ik denk dat ie vrij klein is maar ik ben ook maar alleen omdat ik nieuwschierig ben hier aan het spieken. Niet omdat ik er verstand van heb
@veronake, een jongen! @Kylie, geen nub te zien! Maar je bent ook eigenlijk net een paar daagjes te vroeg
dat dacht ik zelf ook al.... Heb al een zoontje , had wel graag een meisje, maar voor mijn zoontje is dit super!
Aaaah, wie weet heb je gelijk, zou wel super leuk zijn aangezien we al een jongetje hebben. Ik was op de echo 11 weken en 2 dagen, is de kans dat het dan niet klopt groot? Bedankt hoor!
Uurm op de laatste echo was je 11+2 weken zwanger??? Ooh dan kan de nb nog omhoog gaan staan en dus een jongen zijn. Met 11+2 kan jouw echo nog beide kanten op helaas
Haha, nee hoor de nub is er maar tot 14 weken. Met 17 weken kunnen ze gewoon van onder de billen kijken voor het geslacht. Een zogeheten potty shot!
bedankt voor jullie reacties ohhw kun je zien dat ik er geen verstand van heb hahaha ff afwachten dan maar ik d8 dat je het pas bij 20 weken kon zien... maargoed nu weet ik het nogmaals bedankt
Heb een dag na onze termijnbepaling de NT meting gehad, is hier ook een jongetje op te zien? of uberhaubt de nub?