Iedereen nog bedankt voor het kijken naar de nub die niet zichtbaar was ik wil een vroege geslachtsbepaling laten doen..
Dag experts! Ik weet nagenoeg NIKS van nubs, maar ik las op een amerikaanse website dat als de nub zichtbaar is, dit met 11 weken al voor 70% een vroege geslachtsbepaling zou kunnen uitwijzen... Ben zo enorm benieuwd... Heerlijk dagdromen wat het kan worden, over namen nadenken.... Geweldig! Ben erg benieuwd of er iemand al zo vroeg een idee heeft van denub van onze baby... Alvast bedankt voor het kijken (ps de banner klopt niet met de termijn, ik loop iets voor )
@mamireg, je zegt, je loopt iets voor? Hoeveel weken ben je dan op de echo's exact?? 11 weken en 5 dagen is nog wel te voorspellen, maar daarvoor word het echt te onbetrouwbaar en doe ik geen uitspraak.
Goede avond, Ik heb vandaag mijn termijn echo gehad met exact 12 weken. Zelf denk ik dat de foto's niet helemaal duidelijk zijn maar doe toch een poging Bekijk bijlage 206202 Bekijk bijlage 206203
De berekening is nu 10 weken 6 dagen (bedankt toch voor het kijken, jammer.... Is er overigens uberhaupt wel een nub te zien of 1 vd foto's, of helemaal niet? Omngeacht of het dan een jongen/meisje zou zijn)
hallo allemaal, ik hoorde net van de andere mama's in het juni forum over dit NUB topic wat leuk ahhaha. ik heb 2 foto's van de echo maar ik weet het echt niet. Ook heb ik]de dvd van de echo net bekeken en de ene keer denk ik een dametje, maar de andere keer lijkt het net een heertje hhahaa kortom ik durf niet meer te raden ahhaah. Ziet iemand hier misschien meer in? Sorry ik heb geen duidelijke foto dan deze 2 dank je wel dames !!! ik ben hier trouwens 11weken en 4 dagen Kuss
Hoi Dames, Ik hoop dat jullie een voorspelling kunnen doen van het geslacht van ons kindje. Ik ben 12+3 weken zwanger. Alvast bedankt voor het kijken. Bekijk bijlage 206238
nee volgens mijn vrienden 12 weken echo ik heb er nog ene van 20 weken van haar maar daar zal het geslacht denk ik niet op te zien zijn.
ik heb even duidelijkere foto's gemaakt van de echo dvd ahhaha maar ik kom er nog steeds geen wijs uit. hahah
@Nanni; ik denk een jongen (en goh, toevallig! Mijn echo "centrum" heet hetzelfde ) @Chanelle; ik denk een meisje @rest; kweenie!
Dat is grappig! Al denk ik niet dat je bij de zelfde verloskundige komt als ik zo naar je plaats (rotterdam) kijk! Maar volgens mij hebben hun meerdere apparaten bij meerdere verloskundigen. Zelf heb ik overigens het gevoel dat het jongen word hihi