Hey meiden! Nou ik kom even het geslacht showen!! Bekijk bijlage 206603 Rogijuli: helaas meid, je had het fout Zien jullie wat ik (en de echoscopiste) zie??
Even heeeeel zwaar off-topic.. struikel weer s langs dit topic en zie ineens je banner.. Meis GEFELICITEEEERD!!! Wat geweldig goed en leuk nieuws.. Super! Moest ik even kwijt, dan struikel ik nu weer verder..
Gefeliciteerd !!! Jammer dat ik het fout had Maaruhg.. .. is dat piemelachtig dingetje tegen het been aan dan de navelstreng ??
Haha grapjas...ze heeft het vanaf alle kanten bekeken, zelfs met rood/blauw beeld om de navelstreng te checken en die zat er niet eens bij in de buurt. Echoscopiste weet het 100% zeker...meisje!
Bedankt voor jullie reacties! Ben benieuwd, laat over een week of 8 weten of het inderdaad een meisje is! @ RoGiJuli: nu je de echo's hebt bewerkt, is het wel duidelijker, wil je de mijne ook bewerken? Alvast bedankt!
Nee ff zonder gekheid, net ff uitvergroot en dat wat ik bedoel is idd de navelstreng bestaat uit soort van ballonnetjes
Haha thanks voor het checken! Heb dit nog uit de dvd gehaald: (en dan stop ik hier met spammen hoor! )